Anonym bruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Jeg visste ikke at det var et begrep en gang, men når jeg leser om det, overrasker det meg ikke. https://www.nettavisen.no/nyheter/en-av-fire-gift-med-kollega/s/12-95-2410835 Jeg hadde en «jobbmann,» men han sluttet i høst. Jeg gikk inn i en slags rar sorg. Jeg visste ikke at det skulle prege meg sånn, men sett i ettertid, var det omtrent som om han dumpet meg. Nå har jeg innsett at jeg er på utkikk etter en ny «jobbmann,» og jeg har en i kikkerten. Men er det ikke rart? Er det flere som har det sånn? Jeg er forresten gift på 16. året med en flott mann, har to herlige unger, hus og hytte. Anonymkode: 57eb4...1e3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Jeg tror helt klart at slikt oppstår når man blir nære kollegaer. Jeg tenker først og fremst på politi da de også deler ganske spesielle erfaringer. Dette må jo skje i yrker hvor en har mye med kollegaer å gjøre. Jeg har aldri opplevd det. Anonymkode: f1a2e...507
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Haha. Ja har hatt én. Jobber ikke sammen lengre da men ringes én gang i måneden. Ingen romantiske følelser. Bestevenner rett og slett. Synes uttrykket, brother from another mother, passer bedre da. Han er en virkelig god venn. Anonymkode: 9f231...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå