Gå til innhold

Haha, hvis ikke en artikkel får etternølerne til å vaksinere nå, er det ingenting som funker 😅

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

For den mannlige andelen, vel å merke 

https://www.dagbladet.no/nyheter/advarer-mot-covid-penis/75112003

Anonymkode: c013f...2ed

Så desperat! Virket ikke trusselen om koronapass, utestengelse, shaming eller tap av menneskerettigheter lenger? 

«Neivel. Da… da… Da får du covid-penis! Så det så!»

Barnslig.

Anonymkode: a73e0...105

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så desperat! Virket ikke trusselen om koronapass, utestengelse, shaming eller tap av menneskerettigheter lenger? 

«Neivel. Da… da… Da får du covid-penis! Så det så!»

Barnslig.

Anonymkode: a73e0...105

Hehe, jeg tviler på intensjonen var det under forskningen. Men artig vri blir det. Siste mulige dytt inn i vaksinesenteret 😂 nå har vi prøvd alt, da går vi for penisen. Det funker alltid. 

Annonse

Hvis det virker er det jo supert. De som ennå vegrer seg er vel ikke de skarpeste knivene, men penisen sin vil de nok ikke risikere😅

Anonymkode: 83644...be1

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det virker er det jo supert. De som ennå vegrer seg er vel ikke de skarpeste knivene, men penisen sin vil de nok ikke risikere😅

Hehe, jeg ser for meg de sitter med pilsen på fredagskveld, setter den bokstavlig talt i halsen. Nei, svarte, pusteproblem er nå en ting, men penisen min. Der går grensa. *rett på timebestilling på telefonen 😂

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hvem som gjorde rett til slutt gjenstår å se😉

Anonymkode: 35b7e...462

For noe vas. Og hvis det liksom er ettervirkninger AV korona, så får jo alle korona nå- vaksinerte og uvaksinerte. 

Anonymkode: 160ef...a36

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

NÅ er vel det dummeste tidspunktet å begynne og vaksinere seg? Omikron for unge, friske mennesker er ikke noe å vaksinere seg for.

Anonymkode: 160ef...a36

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Funker ikke på kvinner. Da må de finne på noe annet. 

Anonymkode: 72d20...4d0

Ut fra hvorfor folk slutter å røyke, kan kviser, rynker eller miste hår kanskje være tungen på vektskålen der? Jeg bare kaster ut noen forslag. Trøbbel med hatteforet har jo allerede blitt kapret som bivirkning fra vaksinen. 

Annonse

• Opprett ny...