Gå til innhold

Dere som har/ har hatt korona i hus..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første fikk symptomer onsdag forrige uke, neste fikk symptomer på mandag denne uken. Ingen andre har blitt syke ennå. Vi har ikke isolert noen syke, så synes det er rart at ingen andre er blitt syke. Er seks i familien.

Anonymkode: 84d26...34b

Annonse

Datterenen min fikk symptomer torsdag, positiv lørdag. Jeg symptomer lørdag, positiv mandag. Neste symptomer tirsdag, positiv torsdag. En som fikk symptomer i dag, og rekner med han er positiv i morgen.

Anonymkode: 70a64...d51

Første fikk symptomer og testet positivt tirsdag. To nye i familien testet positivt i dag. To av oss har foreløpig negativ test, deriblant meg. Og jeg har vært ganske tett på.  Vi lever som normalt. 

Anonymkode: bdab2...f9a

Gubben fikk plutselig hodepine på søndag, testet positivt på hjemmetest samme dag.

Jeg fikk positiv test på tirsdag.

Sønn fikk positiv test på fredag og datter på lørdag.

Så i løpet av 6 dager var alle fire smittet.

Anonymkode: d61fd...7c3

Eldste positiv test mandag, og idag, 4 dager etter har ingen andre av oss symptomer eller positiv test. Lurer veldig på om vi står det over. Han på eget rom, men vanskelig unngå noen felles kontaktflater da vi bare har ett bad og bor i leilighet

Anonymkode: ce36a...455

Min datter våknet med hodepine og feber på mandag, testet positiv på hurtigtest. Hurtigtest ble også tatt kvelden før pga smitte i klassen, den var negativ. Tirsdag tok vi alle en pcr test og min test og min datter sin test kom tilbake positiv.
Jeg testet forøvrig negativ på hjemmetest helt til torsdag, først da viste den positiv to dager etter pcr viste positiv. Fredag våknet andre barne mot feber, positiv hurtigtest. Mannen fikk positiv pcr test tatt fredagen, hurtigtestene viser negativ og han har ingen symtpomer. Siste ungen fikk feber nå i kveld. Negativ hurtigtest på han, men hurtigtestene viser jo ikke positiv før lenge etter man er smittet så de stoler jeg ikke på lengre.

Anonymkode: 370c4...073

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fortsatt ingen flere syke her, men siden jentungen ble syk torsdag ettermiddag så kan vi vel fortsatt bli syke 🤔

Hi

Anonymkode: f7f55...445

Det kan dere dessverre.  

Anonymkode: f4e7d...aba

Ene barnet testet positivt en torsdag (omikron). Vi gjorde "alt" for å bli smittet selv, for å korte ned karantene. 

Samboer testet positivt dag 4 (mandag)

Jeg testet positivt dag 6 (onsdag)

Bror og søster testet svaakt positivt dag 7 (torsdag)

Anonymkode: 54c33...067

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ene barnet testet positivt en torsdag (omikron). Vi gjorde "alt" for å bli smittet selv, for å korte ned karantene. 

Kanskje det er håp her også 😃 Håper vi får det nå når deg først er i hus! 3 dager siden minste ble syk så da får vi bare følge med 👍 

Hi

Anonymkode: f7f55...445

9-åringen fikk symptomer sist søndag (lett feber, hodepine og vondt i magen) og testet umiddelbart positivt på hurtigtest. 11-åringen testet positivt på hurtigtest tirsdag, fikk høy feber og kvalme på kvelden tirsdag. 

Jeg følte symptomer på tirsdag kveld/ onsdag formiddag, men hurtigtest først positiv fredag morgen. Alle tre tok pcr torsdag som kom positive på fredag ettermiddag. 

Mannen foreløpig sluppet unna, har ikke isolert noen av oss, men han driver med studier i eget kontor og tilbringer mye tid i garasjen. Overrasker meg om han klarer å styre unna. 

Anonymkode: c9ff8...3a4

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her tok det en uke før jeg ble smittet. Og jeg isolerte meg ikke fra barna. Var sammen med de hele tiden 😄 Og det I en relativt liten leilighet.  Sov sammen med det ene barnet til og med. Likevel tok det som sagt 7 dager før jeg fikk symptomer og testet positivt.  Kjedelig ja, og hadde vært bedre om vi alle fikk det samtidig.  

Anonymkode: f4e7d...aba

Første testet positivt en fredag etter skolen. Hadde litt feber og vondt i hodet. Mange smittede i klassen. Vi levde som vanlig innom familien, men neste testet ikke positivt før 8 dager etter. Jeg testet positivt 12 dager etter første, men regner med at jeg ble smittet av andre mann og ikke første. Fortsatt en av oss som ikke har blitt smittet i familien enda, og jeg er ute av isolasjon på tirsdag. Andre mann har ikke hatt noen symptomer. Jeg hadde kun hodepine i to dager. 

Anonymkode: 8f50e...708

Vi er 8 i husstanden. Førstemann var nærkontakt to dager før han ble syk. Testa negativt på hurtigtest samme dag som symptomer kom. Positiv PCR dagen etter. Neste fikk positiv PCR 8 døgn etter første fikk symptomer. De to var veldig tett sammen de første dagene da første ble syk, rart det tok så lang tid. 

fire dager etter nr 2, så fikk nr 3 positiv hurtigtest, hans PCR fra fire dager tidligere var negativ. Nå venter vi svar på ny PCR. To dager etter den tredje positive, så ble den fjerde syk, negative tester, men det er litt tidlig. Vi andre venter i spenning. 

den fjerde er den som er aller mest syk, den andre har ikke hatt symptomer, den første hadde symptomer i ca 8 timer. Den tredje hadde symptomer i ca 1 time. 

merkelig virus. 

Anonymkode: 50a30...a51

• Opprett ny...