Gå til innhold

Hva er riktig ang konfirmasjonsinvitasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det barnet som inviterer eller vi foreldre som inviterer til barnets konfirmasjon?

Informerer man om hva som blir servert etc.?

Skal selvsagt skrive på tid og sted for konfirmasjonsgudstjeneste og selskap etterpå.

Hvor tidlig kan vi be om å få svar på om de kommer eller ikke? Catering må ha beskjed 3 uker før.

Anonymkode: 095b5...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er riktig, men riktig for OSS er at vi inviterer på vegne av vår sønn. Opplyser ikke hva som blir servert, men det er ganske gitt i vårt tilfelle….vi har leid lokalene til en tapasrestaurant

Anonymkode: eed75...214

Skrevet

Vi foreldre har invitert i vårt tilfelle. De inviteres til middag står det, ikke meny. Vi har skrevet su 1 måned før. Men…er jo familie…liksom ikke 150 som kommer og vi kommuniserer jevnlig. Vi blir 24 hvis alle kommer.

Skrevet

Her var det barnet som inviterte, valgte innbydelsesbilder og fikk styre løpet. Vi skrev tidspunkt i kirken og for oppstart/oppmøte på spiseplass, riktignok antok vi at oppstart middag ville være 45 minutter senere... her mpåtte catering vite ca antall 3 uker før, så det ble svardato 3,5 uke før. men vi tok endelig opptelling en uke før og siden hele sulamitten ble bytta ut med corona ble det avlyst dagen før!

ny konf ble 14 dager senere. da med nytt sted og alt planlagt på en uke. lærte at har du plassen avgjort kan mye lynplanlegges på 4 dager! men det var et helt annet opplegg og vi fikk vel inn svar dagen før!

Anonymkode: b3f72...3ac

Skrevet

Her har foreldrene og konfirmanten invitert. Bedr om svar innen 4 uker før

Anonymkode: d1326...ef5

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Anonymkode: 095b5...948

Skrevet

Jeg lurer på noe. Hvor lang tid i forveien sendes invitasjonene ut? 

Anonymkode: c5c4c...020

Skrevet

Vi skal i konfirmasjon i september, og har allerede fått en heads up om dato. 

Anonymkode: 457c4...429

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg lurer på noe. Hvor lang tid i forveien sendes invitasjonene ut? 

Anonymkode: c5c4c...020

Vi har konfirmasjon i mai, sendte ut sms om dato før jul, sender skriftlige invitasjoner i løpet av februar tenkte vi.

Anonymkode: a94f6...f63

Skrevet

Jeg ville i normaltider sendt de ut 6 måneder før...men nå ville jeg sagt i fra til alle om datoen så tidlig så mulig og så sett det ann til 3 mnd før og da sendt invitasjoner...

For konf i mai: før jul, for konf i september: April/mai

alle våre visste om de to første datoene  minst 6 mnder før... men endelig ble sendt før sommrferien for konf i september..

Anonymkode: b3f72...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...