Gå til innhold

Kunne dere flyttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men er det ikke da viktig å være nær annen familie eller evt. ta vare på det nettverket dere har nå? 

Anonymkode: 67276...e7f

Jo, for så vidt. Men vi kan jo reise og besøke hverandre da. Vi har noe nettverk på stedet etter feriene vi har hatt der

Anonymkode: 5af48...19d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne gjort det for et par år. I utgangspunktet ikke mer, men hvem vet; kanskje dere stortrives?

Anonymkode: 05051...f18

Skrevet

Kan du ikke snakke litt mer med barna, forklare hva det innebærer, at dere må være enige om å satse, at det vil komme kjipe dager (som alltid i livet), men at når man velger å satse, så må man (i det lengste) velge å jobbe seg gjennom ting? Hva mer enn jobben er det som er positivt med dette? Kan dere få en ny start, større plass, bedre turmuligheter, bedre økonomi, større mulighet for feriereiser, drivhus ...? Er det mulighet for en ny hobby dere kan være sammen om? 

Skrevet
hysterika skrev (6 minutter siden):

Kan du ikke snakke litt mer med barna, forklare hva det innebærer, at dere må være enige om å satse, at det vil komme kjipe dager (som alltid i livet), men at når man velger å satse, så må man (i det lengste) velge å jobbe seg gjennom ting? Hva mer enn jobben er det som er positivt med dette? Kan dere få en ny start, større plass, bedre turmuligheter, bedre økonomi, større mulighet for feriereiser, drivhus ...? Er det mulighet for en ny hobby dere kan være sammen om? 

Hvis jeg selger huset her, vil jeg få råd til 2-3 hus der. Større hage, ingen flere feriereiser, men vil bo i et ferieparadis, så ser ingen grunn til flere reiser. Vi har en hobby, og det er toppturer. Det vil vi få mye mer av

Skrevet

Ja det kunne jeg lett ha gjort. Selv har jeg alltid bodd i eller rundt Oslo, så jeg kjenner ikke til noe annet. Jeg er såpass nysgjerrig av meg at jeg gjerne skulle ha prøvd noe helt annet. Tenk hvis jeg hadde trivdes mye bedre på et sånt sted?

Syns du skal prøve jeg 😊

Anonymkode: 18d32...bc1

Skrevet

Gjør det!! Synes det høres fantastisk ut! 🙂 

Anonymkode: c02ca...8d8

Skrevet

Jeg bodde sånn da jeg var barn. Elska det. Men besøk nå plassen før du bestemmer deg? 

Anonymkode: a1338...361

Skrevet

Nei

Primært fordi ungene må flytte på hybel for å gå på videregående, det synes jeg er for tidlig.

Jeg vet mange 16-åringer klarer seg på hybel alene, men jeg kjenner mange som ikke gjorde det. 

Anonymkode: 0f6d6...4dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Hvis jeg selger huset her, vil jeg få råd til 2-3 hus der. Større hage, ingen flere feriereiser, men vil bo i et ferieparadis, så ser ingen grunn til flere reiser. Vi har en hobby, og det er toppturer. Det vil vi få mye mer av

Hvordan er det å få solgt igjen der da?

Mange fraflyttingskommuner sliter med det, at ingen vil kjøpe hus så man får ikke igjen investeringen man gjør.

Anonymkode: 6bf0b...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...