Gå til innhold

Noen som kan katter? Er katten min stor? Hva veier din katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kastrert på mandag og da veid. Han er seks måneder og veide 4 kg. Spurte ikke dyrlegen da men har googlet og sett at han nå er på normalvekt for voksen katt. Er han nesten fullvoksen i kroppen ved nesten 7 måneder? Eller kommer han til å bli veldig mye større? Han er vanlig huskatt, ingen rase. Jeg kjenner jo at han er en skikkelig kraftplugg men er ikke tykk i følge veterinær. 

Anonymkode: 6e2fb...27e

Fortsetter under...

Skrevet

Katta til naboen veier 6 kg. Den er ikke feit, men er en stor hannkatt.

Min chihuahua veier 2 kg ;) Tror nabokatten ser på han som en liten høne eller noe, står med rumpa i været og lusker på bikkja 😂

Anonymkode: dacce...2aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Katta til naboen veier 6 kg. Den er ikke feit, men er en stor hannkatt.

Min chihuahua veier 2 kg ;) Tror nabokatten ser på han som en liten høne eller noe, står med rumpa i været og lusker på bikkja 😂

Anonymkode: dacce...2aa

Haha. Tror vår blir veldig stor. Det er så mye masse i han. Kjenner han har masse muskler. Min første katt så helt grønn. 

Skrevet

Tjukka vår veier 10, men hun er feit da. Ellers ligger de 3 andre rundt 5-6 kg. 

Skrevet

Ene katten her er 4 år og veier 3,5 kg. Den andre er snart 2 år og veier 1,5 kg. Men det finnes forskjellige størrelser på katter også da. Noen er store og noen er små

Anonymkode: 1a33d...1cf

Skrevet

Har 2 katter. En vanlig huskatt på 5 år som veier rundt 4 kilo. Og så har vi en Maine coon som veier 10,5 kilo. 

Anonymkode: acb46...75d

Annonse

Skrevet
Musemora skrev (1 time siden):

Tjukka vår veier 10, men hun er feit da. Ellers ligger de 3 andre rundt 5-6 kg. 

Oi. Det er mye katt. 😊 Vår blir nok ganske tung også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har 2 katter. En vanlig huskatt på 5 år som veier rundt 4 kilo. Og så har vi en Maine coon som veier 10,5 kilo. 

Anonymkode: acb46...75d

Maine er vel en av de største rasene?

Skrevet

Har en kastrert hannkatt på 8 kilo (Litt tjukk, men mest diger)og kastrert hunkatt på 3 kilo. 

Anonymkode: d159f...ff8

Skrevet

Har en lang og høy hannkatt på 7 kg. Mener han var ca 5 kg da han var 5 mnd. 
Han er nok litt tjukk 🤣. Har hengemage. 

Anonymkode: a4b1b...26d

Skrevet

Jeg har også en høy og lang - og staselig - hannkatt på 7 kg 😁

Anonymkode: 3a730...6bb

Skrevet

Hvis ikke veterinæren reagerte, hvorfor lurer du?!

Anonymkode: 136c0...2e1

Skrevet

Min veier 8 kg,men han er stor og har MYE pels,men er ikke overvektig i følge dyrlegen

Anonymkode: 580aa...3e2

Annonse

Skrevet

Jeg har en fullvoksen hunnkatt på 3 kg. Lita, dyktig jeger, og antagelig sjefen i nabolaget.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...