Gå til innhold

Beltestoler for barn som IKKE knirker? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har Cybex Solution X-2 fit beltestol, og den knirker en del... Vi har tenkt å kjøpe to nye beltestoler (Erstatte Cybex Solution X-2 fit, samt kjøpe en til lillesøstera. Det er umulig å vite om en beltestoler man ser i en nettbutikk knirker eller ikke, og det er ikke aktuelt å kjøre til en butikk hvor de selger - må kjøpe på nett :) Derfor håper jeg noen her har erfaring og kan anbefale en beltestol som ikke knirker :) På forhånd takk! 

Anonymkode: fdf9e...400

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er stolen i seg selv som knirker og ikke stol sammen med biltypen? Vi har sluttet med beltestol for noen år siden, men da knirket i alle fall ikke Cybex Solution X-2 fit beltestolen i vår bil. Det er mulig dere rett og slett må prøve stolene i bilen før dere kjøper. 

Anonymkode: c5ade...396

Skrevet

Hadde barnet knirka så hadde jeg vel oppsøkt lege. 

Anonymkode: e3b4d...4ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde barnet knirka så hadde jeg vel oppsøkt lege. 

Les den første setningen i innlegget. Enig at det er moderat festlig å påpeke setninger der det er to mulige betydninger, men heldigvis hjelper kontekst til ;)

Skrevet

Ingen? 😕

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Les den første setningen i innlegget. Enig at det er moderat festlig å påpeke setninger der det er to mulige betydninger, men heldigvis hjelper kontekst til ;)

Kan jeg ikke bare få være litt barnslig og fnise av knirkende barn da. Det er jo fredag. 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Kan jeg ikke bare få være litt barnslig og fnise av knirkende barn da. Det er jo fredag. 😂

Joda :D

men håper noen vet om en stol også 

Skrevet

Vi har den stolen, vår knirker ikke, den er rett over 1 år gammel 🙂

Anonymkode: 49f3d...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...