Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Hei! Vi har Cybex Solution X-2 fit beltestol, og den knirker en del... Vi har tenkt å kjøpe to nye beltestoler (Erstatte Cybex Solution X-2 fit, samt kjøpe en til lillesøstera. Det er umulig å vite om en beltestoler man ser i en nettbutikk knirker eller ikke, og det er ikke aktuelt å kjøre til en butikk hvor de selger - må kjøpe på nett Derfor håper jeg noen her har erfaring og kan anbefale en beltestol som ikke knirker På forhånd takk! Anonymkode: fdf9e...400
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Er du sikker på at det er stolen i seg selv som knirker og ikke stol sammen med biltypen? Vi har sluttet med beltestol for noen år siden, men da knirket i alle fall ikke Cybex Solution X-2 fit beltestolen i vår bil. Det er mulig dere rett og slett må prøve stolene i bilen før dere kjøper. Anonymkode: c5ade...396
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Hadde barnet knirka så hadde jeg vel oppsøkt lege. Anonymkode: e3b4d...4ff
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hadde barnet knirka så hadde jeg vel oppsøkt lege. Anonymkode: e3b4d...4ff Les den første setningen i innlegget. Enig at det er moderat festlig å påpeke setninger der det er to mulige betydninger, men heldigvis hjelper kontekst til Anonymkode: fdf9e...400
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Les den første setningen i innlegget. Enig at det er moderat festlig å påpeke setninger der det er to mulige betydninger, men heldigvis hjelper kontekst til Anonymkode: fdf9e...400 Kan jeg ikke bare få være litt barnslig og fnise av knirkende barn da. Det er jo fredag. 😂 Anonymkode: e3b4d...4ff
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Kan jeg ikke bare få være litt barnslig og fnise av knirkende barn da. Det er jo fredag. 😂 Anonymkode: e3b4d...4ff Joda men håper noen vet om en stol også Anonymkode: fdf9e...400
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Skrevet 28. januar 2022 Vi har den stolen, vår knirker ikke, den er rett over 1 år gammel 🙂. Anonymkode: 49f3d...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå