Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvor leser du at jeg skrev 10 hjemmetester på en dag? Det var i løpet av hele sykdomsperioden. Det skjønte du, sant? 🤦‍♀️

Anonymkode: e108c...827

Men da er det jo logisk? Man tester hver dag, og så en dag blir man smittet. Jeg er ikke forkjølet i dag, men om 10 dager kan jeg jo være det.

Anonymkode: 2bdc7...704

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Men i all verden da. Hvor ser du at jeg ler? Sukk.

Naboen fikk forkjølelsessymptomer, tok en hjemmetest og den var negativ. Samme dagen etter. Ny hjemmetest, negativ. Slik holdt han på en stund. Så tok han en pcr test, den ble positiv. Dette syntes han var rart, så han tok en ny hjemmetest kun for å sjekke. Den ble negativ. Til sammen tok han ti hjemmetester. Skjønner du nå? 
Det finnes sikkert ti lignende saker i mediene om dagen. Folk som har tatt drøssevis av hjemmetester som er negative mens pcr er positiv. 

Anonymkode: e108c...827

Det betyr vel kanskje at han har tatt hjemmetester feil? Det er det mange som gjør

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det betyr vel kanskje at han har tatt hjemmetester feil? Det er det mange som gjør

Det er også stor forskjell på hjemmetestene. Etter å ha lest her inne sjekket jeg for gøy med de ulike testene vi har her. Vi er i testregime grunnet påvist korona i hus. Vi fikk utdelt 2 ulike tester fra kommunen da vi trengte tester. Ungene syntes de med ekstra lang pinne (de du knekker av) var skumle så vi har derfor testet ungene med én type og oss voksne med en annen type. Dattera fikk relativt svak positiv innenfor fristen. Min ble enda svakere positiv like etter utgått tid. Bestilte pcr til begge, fikk svar samme dag. Dattera negativ, jeg positiv. Hennes test slo ut positiv grunnet forurensning fra meg. Dagen etter, da jeg hadde feber, hoste osv (og påvist korona) testet jeg for morsomt med begge typene igjen; den med lang testpinne måtte du legge godviljen til og ble først positiv etter utgått tid, den andre smalt positiv rett i fleisen. Med så stor forskjell på testene tror jeg det er ganske mange som leser av resultatene negativt uten å gjøre det feil, og kanskje spesielt asymptomatiske slik sprer smitte uten å vite det. 

Anonymkode: ff0d9...0eb

• Opprett ny...