Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #26 Skrevet 28. januar 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (Akkurat nå): Om å bli parodiert er positivt eller negativt er en annen diskusjon, men det er vanskelig å ta seriøst at en som er anonym mener seg parodiert. Da tenker jeg heller at annie er en smule selvopptatt om hun mener at alt hun kan kjenne seg igjen i er en parodi på henne selv. Det går jo an å si ting på en hyggelig måte uansett. Anonymkode: 77c2e...4d9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #27 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er aldri de som blir mobbet og "parodiert" som har ansvar så lenge de ikke angriper noen. Dette er ikke greit å si, for er det noen en skulle oppleve som slitsomme eller hva enn, så får en jo bare inngå å svare. Å drive og parodiere folk her, hører ikke noe sted hjemme. Anonymkode: 77c2e...4d9 Problemet her er at i hvertfall jeg ikke vet hvilken tråd eller hvilket innlegg hi snakker om. Det er mulig hun har misforstått og innlegget hun reagerte på ikke var om henne. Da hadde det vært greit å få oppklart det. Anonymkode: fc5e0...0bb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #28 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Problemet her er at i hvertfall jeg ikke vet hvilken tråd eller hvilket innlegg hi snakker om. Det er mulig hun har misforstått og innlegget hun reagerte på ikke var om henne. Da hadde det vært greit å få oppklart det. Anonymkode: fc5e0...0bb Ja det er jo mulig. Anonymkode: 77c2e...4d9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #29 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Problemet her er at i hvertfall jeg ikke vet hvilken tråd eller hvilket innlegg hi snakker om. Det er mulig hun har misforstått og innlegget hun reagerte på ikke var om henne. Da hadde det vært greit å få oppklart det. Anonymkode: fc5e0...0bb https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426128-takk-til-deg-som-viser-omsorg-og-omtanke/?tab=comments#comment-149687070 https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426130-må-ha-en-til/?tab=comments#comment-149687093 Anonymkode: 713b0...ee7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2022 #30 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426128-takk-til-deg-som-viser-omsorg-og-omtanke/?tab=comments#comment-149687070 https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426130-må-ha-en-til/?tab=comments#comment-149687093 Anonymkode: 713b0...ee7 På hvilken måte kan man vite at dette er parodier? Om ikke det er HI som har opprettet disse trådene, så burde vel hun av alle vise forståelse om andre har det på samme måte? Eller er det bare hun som kan skrive slik her inne?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #31 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er aldri de som blir mobbet og "parodiert" som har ansvar så lenge de ikke angriper noen. Dette er ikke greit å si, for er det noen en skulle oppleve som slitsomme eller hva enn, så får en jo bare inngå å svare. Å drive og parodiere folk her, hører ikke noe sted hjemme. Anonymkode: 77c2e...4d9 Det kan du godt si, men jeg skjønner jo også med et halvt øye hvem det siktes til her. Og hun har virkelig ikke gjort annet enn å spamme ned forumet med «alle er så slemme»- postinger; og har hatt grusomt vondt for å ta til seg korrigeringer og oppmuntringer. Man kan jo smile bittelitt til verden hvis man vil den skal smile tilbake? Anonymkode: 17411...35a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #32 Skrevet 28. januar 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (28 minutter siden): På hvilken måte kan man vite at dette er parodier? Om ikke det er HI som har opprettet disse trådene, så burde vel hun av alle vise forståelse om andre har det på samme måte? Eller er det bare hun som kan skrive slik her inne? Skrivestil og sjargong er også kopiert, ikke bare innhold… Anonymkode: 17411...35a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2022 #33 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Skrivestil og sjargong er også kopiert, ikke bare innhold… Anonymkode: 17411...35a Og igjen, hvordan kan jeg vite at det er en parodi og ikke HI? Og hvordan kan HI vite at dette ikke er noen med samme diagnoser og psykiske utfordringer som henne selv? Med mindre bare troller selv, så vet hun jo at slike mennesker finnes?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #34 Skrevet 28. januar 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (9 minutter siden): Og igjen, hvordan kan jeg vite at det er en parodi og ikke HI? Og hvordan kan HI vite at dette ikke er noen med samme diagnoser og psykiske utfordringer som henne selv? Med mindre bare troller selv, så vet hun jo at slike mennesker finnes? Ja da, men den aktuelle brukeren (som ble parodiert) er litt over gjennomsnittlig navlebeskuende. Hun virker til å tro at det er ca. 50 medlemmer her inne og at alle vanker her like mye som henne og på de samme klokkeslettene… Anonymkode: 17411...35a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #35 Skrevet 28. januar 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden): På hvilken måte kan man vite at dette er parodier? Om ikke det er HI som har opprettet disse trådene, så burde vel hun av alle vise forståelse om andre har det på samme måte? Eller er det bare hun som kan skrive slik her inne? Det er ikke innlegget. Folk tenker at det er meg ut i fra svarene som gies. Og det er ikke hyggelige svar, synes dere? Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #36 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke innlegget. Folk tenker at det er meg ut i fra svarene som gies. Og det er ikke hyggelige svar, synes dere? Anonymkode: 87002...02d Dere mener jeg ikke har grunn til å reagere? Hører gjerne! Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #37 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke innlegget. Folk tenker at det er meg ut i fra svarene som gies. Og det er ikke hyggelige svar, synes dere? Anonymkode: 87002...02d Kanskje du skal ta det til deg da, og se på hva det er du gjør som fremprovoserer dette. Anonymkode: 713b0...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #38 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kanskje du skal ta det til deg da, og se på hva det er du gjør som fremprovoserer dette. Anonymkode: 713b0...ee7 Det er ikke jeg som har skrevet disse. Ja, hva gjør jeg. Prøver å jobbe mot bedre dager. Og da er dette sårende synes jeg. Så bør tåles tenker du? Skjønner at det er greit. Ha en fin fredag og god helg! Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #39 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Dere mener jeg ikke har grunn til å reagere? Hører gjerne! Anonymkode: 87002...02d Hjelper det deg å reagere? Har det ikke mer hensikt å bare rapportere? Anonymkode: 17411...35a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2022 #40 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke jeg som har skrevet disse. Ja, hva gjør jeg. Prøver å jobbe mot bedre dager. Og da er dette sårende synes jeg. Så bør tåles tenker du? Skjønner at det er greit. Ha en fin fredag og god helg! Anonymkode: 87002...02d Du har ikke skrevet innlegget, antar at andre tror det er deg som har skrevet innlegget og blir deretter såret over svar på innlegget du ikke har skrevet? Om du bør tåle det eller ei spiller vel ingen rolle hva jeg mener om. Men du tåler det åpenbart ikke, og da er ikke nettforum en plass du bør være.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #41 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke jeg som har skrevet disse. Ja, hva gjør jeg. Prøver å jobbe mot bedre dager. Og da er dette sårende synes jeg. Så bør tåles tenker du? Skjønner at det er greit. Ha en fin fredag og god helg! Anonymkode: 87002...02d Men det er jo en grunn til at du mener at de er parodier på dine innlegg. Det er ikke fint gjort, men når man omtrent spammer forumet så blir man lagt merke til enten man vil eller ei. Anonymkode: 713b0...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #42 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er ikke jeg som har skrevet disse. Ja, hva gjør jeg. Prøver å jobbe mot bedre dager. Og da er dette sårende synes jeg. Så bør tåles tenker du? Skjønner at det er greit. Ha en fin fredag og god helg! Anonymkode: 87002...02d Men hvorfor tror du at det er en parodi? Er det helt utenkelig at det kan være flere her inne som sliter? Anonymkode: 713b0...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #43 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det går jo an å si ting på en hyggelig måte uansett. Anonymkode: 77c2e...4d9 Ja, hvis det gikk inn, så … Anonymkode: 17411...35a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #44 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dere mener jeg ikke har grunn til å reagere? Hører gjerne! Anonymkode: 87002...02d Du har fått mange svar på dette. Anonymkode: 84ad7...e16
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #45 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Men hvorfor tror du at det er en parodi? Er det helt utenkelig at det kan være flere her inne som sliter? Anonymkode: 713b0...ee7 Tror du det er det? Min tanke var at en laget disse to for underholdning. Om jeg har rett det vet jeg jo ikke. Det er det helt sikkert. Reagerer på at flere tenker det er meg og svarer der etter. Hadde tenkt det var en annen hadde de gjerne svart annerledes. Har flere ganger lest svar på innlegg jeg ikke har laget som svarer som om det er meg. Og jeg blir beskyldt for å spamme forumet osv. Og så er det ikke meg. Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #46 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke innlegget. Folk tenker at det er meg ut i fra svarene som gies. Og det er ikke hyggelige svar, synes dere? Anonymkode: 87002...02d Hva syns du folk burde mene om deg da? At du er en solstråle? Har du gitt folk her grunn til å like deg? DU har makt over hvordan du skal oppfattes. Du bestemmer om vi skal se på deg som ei masekråke uten tiltak i seg, eller som en heltinne som greier å snu det dårlige til noe godt. Og den makten får du gjennom din egen atferd på forumet. Ingen andre enn du kan endre det. Anonymkode: 17411...35a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #47 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva syns du folk burde mene om deg da? At du er en solstråle? Har du gitt folk her grunn til å like deg? DU har makt over hvordan du skal oppfattes. Du bestemmer om vi skal se på deg som ei masekråke uten tiltak i seg, eller som en heltinne som greier å snu det dårlige til noe godt. Og den makten får du gjennom din egen atferd på forumet. Ingen andre enn du kan endre det. Anonymkode: 17411...35a Men skjønner du da frustrasjonen når du f.eks får 15 innlegg du ikke har skrevet på deg da? Hvem vil ha på seg ting de ikke gjør om det så er innlegg her i negativ retning. Når jeg prøver på det motsatte. Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #48 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men skjønner du da frustrasjonen når du f.eks får 15 innlegg du ikke har skrevet på deg da? Hvem vil ha på seg ting de ikke gjør om det så er innlegg her i negativ retning. Når jeg prøver på det motsatte. Anonymkode: 87002...02d De innleggene jeg har skrevet ja de tar jeg på meg og jobber med og jo tar til meg det dere skriver om råd og tips! Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #49 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men skjønner du da frustrasjonen når du f.eks får 15 innlegg du ikke har skrevet på deg da? Hvem vil ha på seg ting de ikke gjør om det så er innlegg her i negativ retning. Når jeg prøver på det motsatte. Anonymkode: 87002...02d Ja; da var du kanskje litt seint ute med å snu på flisa da!! Folk rakk å se den sida av deg som de nå parodierer. Den eneste hevn du kan komme med, er å slutte å være den selvmedlidende tårepersa de parodierer, og bli en annen type person. En som ikke jager etter tilbakemeldinger døgnet rundt. Du har gjort dette før. Du har din egen tråd inne på Ris og Ros om at de slettet et innlegg før du rakk å lese all sjikanen som sto der… altså HVAAAAA… 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Består ditt liv kun i å jage etter andres potensielle meninger om deg? Og klage hvis ikke de er positive? Har du ingen egen ryggrad? Anonymkode: 17411...35a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #50 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men skjønner du da frustrasjonen når du f.eks får 15 innlegg du ikke har skrevet på deg da? Hvem vil ha på seg ting de ikke gjør om det så er innlegg her i negativ retning. Når jeg prøver på det motsatte. Anonymkode: 87002...02d Hvis de ikke er dine, men laget for å håne deg, så ville jeg rapportert de var jeg deg. for da går de under tulleinnlegg. Anonymkode: 713b0...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå