Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Hatt en bra uke. Bedre enn på lenge. Glad og godt det, men så våkner jeg til parodier her inne. Blir faktisk oppriktig lei meg. Så det var ukens knekk. Har tøffe tider og da at noen skal gjøre det til underholdning er jo veldig hyggelig. Og at folk hiver seg med og snakker ned. Håper allikevel dagen og helgen blir bra. Skal prøve! Og skjønner at det det er av null interesse!!! Anonymkode: 87002...02d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Jeg vet ikke hvilke parodier du tenker på, men om du lar deg krenke av anonyme mennesker på internett bør du unngå internett. Du er helt klart den viktigste personen i ditt eget liv, men bare der. Akkurat som alle oss andre.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Hva mener du med dette egentlig? Dette var et pussig innlegg. Anonymkode: ffc17...49d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Dette høres jo ut som den største parodien av de alle her inne 🤦♀️ Første steg for å bli tatt seriøs er å skrive et innlegg som inneholder nok opplysninger til å være forstålig. Anonymkode: 31671...349
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Jeg regner med at du tenker på den trolleri-trollera-tråden? I såfall er jeg helt enig med deg. Får flashback til et visst annet forum hvor folk er passiv aggresive og baksnakker hverandre. Selv om de ikke nevner nick så skjønner de fleste hvem det handler om. Det er så kjerring å delta i sånne tråder. Hev deg over det, og vit at vi er nok flere som reagerer på sånt. Anonymkode: 77c2e...4d9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 Mange anser det som en ære å bli parodiert. Ta det som et tegn på at du blir lagt merke til. Har du problemer med formen på parodien kan du tenke litt over hvilket inntrykk du gir oss her på forumet. Ikke la fremmede være med på å trykke deg ned. Du lar deg styre av andre i alt for stor grad. Du, og kun du, har ansvar for deg selv. Anonymkode: 84ad7...e16
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Skrevet 28. januar 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (12 minutter siden): Jeg vet ikke hvilke parodier du tenker på, men om du lar deg krenke av anonyme mennesker på internett bør du unngå internett. Du er helt klart den viktigste personen i ditt eget liv, men bare der. Akkurat som alle oss andre. Du og andre bør nok tenke litt over dette, for det handler ikke bare om anonyme på nett. Alle forum blir noen slags sosialt miljø, et sted hvor det dannes et nettsamfunn. Det er da ikke greit å baksnakke eller drive negativ brukerdebatt selv om en Kan liksom. En skal vel sørge for å ha et så godt miljø som mulig eller? Da passer det veldig dårlig med tråder hvor en snakker med andre deltagere. Anonymkode: 77c2e...4d9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du og andre bør nok tenke litt over dette, for det handler ikke bare om anonyme på nett. Alle forum blir noen slags sosialt miljø, et sted hvor det dannes et nettsamfunn. Det er da ikke greit å baksnakke eller drive negativ brukerdebatt selv om en Kan liksom. En skal vel sørge for å ha et så godt miljø som mulig eller? Da passer det veldig dårlig med tråder hvor en snakker med andre deltagere. Anonymkode: 77c2e...4d9 ..snakker Ned andre... Anonymkode: 77c2e...4d9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Skrevet 28. januar 2022 Skal prøve å ikke bruke for mye energi på det, men å lage innlegg for at andre skal tro at det er en annen bruker. Synes bare det er dårlig. Og når man er i en sårbar situasjon så trenger man gjerne en plass man føler man hører litt til på et vis. Og at man da skal være underholdning for andre. Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #11 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Skal prøve å ikke bruke for mye energi på det, men å lage innlegg for at andre skal tro at det er en annen bruker. Synes bare det er dårlig. Og når man er i en sårbar situasjon så trenger man gjerne en plass man føler man hører litt til på et vis. Og at man da skal være underholdning for andre. Anonymkode: 87002...02d Men hva tenker du om at du kun ved å lese to setninger konkluderte med at det var en parodi på deg? Hvorfor tror du ikke at andre kan slite på samme måte som du gjør? Du er faktisk helt utrolig selvsentrert! Anonymkode: 84ad7...e16
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #12 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men hva tenker du om at du kun ved å lese to setninger konkluderte med at det var en parodi på deg? Hvorfor tror du ikke at andre kan slite på samme måte som du gjør? Du er faktisk helt utrolig selvsentrert! Anonymkode: 84ad7...e16 Jeg tenker det var det. Jo, klart de kan. Men svarene som blir gitt tenker ihvertfall andre at det er meg. Og det er ikke kjekt når det ikke er. Og negative svar. Hvordan er jeg selvsentrert her? Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #13 Skrevet 28. januar 2022 Folk tenker ikke bra om meg her inne. Det er ihvertfall greit. Så burde gjerne ikke føle den tilhørigheten jeg bare ønsker. For mye det. Anonymkode: 87002...02d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #14 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Folk tenker ikke bra om meg her inne. Det er ihvertfall greit. Så burde gjerne ikke føle den tilhørigheten jeg bare ønsker. For mye det. Anonymkode: 87002...02d Hvilket innlegg er det du reagerer på? Anonymkode: fc5e0...0bb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. januar 2022 #15 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Folk tenker ikke bra om meg her inne. Det er ihvertfall greit. Så burde gjerne ikke føle den tilhørigheten jeg bare ønsker. For mye det. Anonymkode: 87002...02d Da er du i gang igjen? Denne gangen avvist av klagemuren din. Som noen sier, du blir parodiert. Og lagt merke til. Er det ikke det du vil da? Folk svarer deg, gir deg råd. Og så går det en uke, og så har du ikke tatt til deg noen av rådene, helga ble ensom og de samme innleggene kommer. Det er faktisk litt parodisk. En parodi er heller ikke et personangrep. Og heller ikke noen særlig grunn til å føle seg krenket. Ønsker deg en god helg, fyll tiden med hyggelige ting, og ikke bli sittende og tell alt som er elendig.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #16 Skrevet 28. januar 2022 Hva er du ute etter da, at alle skal synes synd på deg? Du sier du ønsker tilhørighet, og når folk har lagt merke til deg og parodierer deg så er du jo en del av "gruppa" her inne. Du har oppnådd det du ønsket, å bli lagt merke til. Du burde se det som en positiv ting. Men istedenfor å hive deg på spøken, le sammen med andre, så er det igjen feil. For det var ikke sånn du ville bli lagt merke til, du ville at folk skulle synes like synd på deg som du gjør selv... Problemet er at da kommer du aldri opp av hengemyra. Du har fått mange gode råd her, du tar ikke til deg noen av dem. Da blir du ikke en positiv snakkis, men den latterlige dama som ikke er villig til å lytte. Anonymkode: 2aa7f...ded
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #17 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Skal prøve å ikke bruke for mye energi på det, men å lage innlegg for at andre skal tro at det er en annen bruker. Synes bare det er dårlig. Og når man er i en sårbar situasjon så trenger man gjerne en plass man føler man hører litt til på et vis. Og at man da skal være underholdning for andre. Anonymkode: 87002...02d Skriv med nick. Du er allikevel så gjennkjennelig i tematikk og ordvalg at du kan gjøre det. Anonymkode: 64bd0...652
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #18 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Folk tenker ikke bra om meg her inne. Det er ihvertfall greit. Så burde gjerne ikke føle den tilhørigheten jeg bare ønsker. For mye det. Anonymkode: 87002...02d Hvordan tenker du trådene dine bidrar med her inne? Anonymkode: 713b0...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #19 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvordan tenker du trådene dine bidrar med her inne? Anonymkode: 713b0...ee7 *Hva tenker, ikke hvordan* Anonymkode: 713b0...ee7
Himmel og hav Skrevet 28. januar 2022 #20 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Skal prøve å ikke bruke for mye energi på det, men å lage innlegg for at andre skal tro at det er en annen bruker. Synes bare det er dårlig. Og når man er i en sårbar situasjon så trenger man gjerne en plass man føler man hører litt til på et vis. Og at man da skal være underholdning for andre. Anonymkode: 87002...02d Hvorfor skriver du som anonym? Vi kjenner jo igjen trådene dine allikevel. Om du skrev med nick så ville vi kanskje lagt merke til om du var inne og kommenterte på andre tråder, om bøker du har lest om hva som passer til suppe el, og dannet oss et bilde av deg som noe annet enn Tussi i Hundremeterskogen. Kanskje du gir masse gode råd, men det vet vi ikke, for det eneste vi kjenner igjen av deg her inne er de klin like trådene fulle av selvmedlidenhet. Om du skriver med nick så slipper du også at noen tror anonyme tråder som ligner er dine.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2022 #21 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du og andre bør nok tenke litt over dette, for det handler ikke bare om anonyme på nett. Alle forum blir noen slags sosialt miljø, et sted hvor det dannes et nettsamfunn. Det er da ikke greit å baksnakke eller drive negativ brukerdebatt selv om en Kan liksom. En skal vel sørge for å ha et så godt miljø som mulig eller? Da passer det veldig dårlig med tråder hvor en snakker med andre deltagere. Anonymkode: 77c2e...4d9 Jeg aner ikke hva HI snakker om. Jeg svarer derfor utifra mine forutsetninger. Hun nevner parodier, jeg har ikke sett noen. Er hun virkelig parodiert eller er hun heller paranoid? Hvor godt miljø blir det når anonyme mennesker har en forventning om at man skal vite hvem de er, og i tillegg at andre anonyme parodierer dem? Du snakker om tråder hvor man snakker ned andre, i HI står det ingenting om det🤷🏼♀️
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #22 Skrevet 28. januar 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden): Jeg aner ikke hva HI snakker om. Jeg svarer derfor utifra mine forutsetninger. Hun nevner parodier, jeg har ikke sett noen. Er hun virkelig parodiert eller er hun heller paranoid? Hvor godt miljø blir det når anonyme mennesker har en forventning om at man skal vite hvem de er, og i tillegg at andre anonyme parodierer dem? Du snakker om tråder hvor man snakker ned andre, i HI står det ingenting om det🤷🏼♀️ Nei, jeg trodde at det var en annen tråd hvor det ble skrevet om andre deltagere her. Jeg tenker bare at selvfølgelig bryr man seg om flere er ekle mot en, uansett om de er anonyme. Det var poenget mitt, for som sagt så blir jo alle forum små og større nettsamfunn hvor det jo er ekte mennesker bak anonymiteten. Jeg syns man må tenke på det. Jeg syns også at det er utidig at noen her sier at det er jo bra å bli parodiert og blir lagt merke til. Det er ikke mye snilt, og å parodiere passer seg heller ikke på et slikt forum. Jeg syns dette er et greit forum uten før mye dritt, og det er veldig bra. Synd om det skulle bli ødelagt av deltagere som bate skal slenge med leppa. Litt får vi tåle altså, for litt høyt under taket må det være. Anonymkode: 77c2e...4d9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #23 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Skal prøve å ikke bruke for mye energi på det, men å lage innlegg for at andre skal tro at det er en annen bruker. Synes bare det er dårlig. Og når man er i en sårbar situasjon så trenger man gjerne en plass man føler man hører litt til på et vis. Og at man da skal være underholdning for andre. Anonymkode: 87002...02d Sikkert vondt det, men har du gjort deg tanker om hvilken andel du selv har i at dette skjer? Hvordan har du brukt dette forumet, hvordan har du opptrådt her, hva har folk fått vite om deg og hvilket inntrykk gjør du? Anonymkode: 17411...35a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2022 #24 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg trodde at det var en annen tråd hvor det ble skrevet om andre deltagere her. Jeg tenker bare at selvfølgelig bryr man seg om flere er ekle mot en, uansett om de er anonyme. Det var poenget mitt, for som sagt så blir jo alle forum små og større nettsamfunn hvor det jo er ekte mennesker bak anonymiteten. Jeg syns man må tenke på det. Jeg syns også at det er utidig at noen her sier at det er jo bra å bli parodiert og blir lagt merke til. Det er ikke mye snilt, og å parodiere passer seg heller ikke på et slikt forum. Jeg syns dette er et greit forum uten før mye dritt, og det er veldig bra. Synd om det skulle bli ødelagt av deltagere som bate skal slenge med leppa. Litt får vi tåle altså, for litt høyt under taket må det være. Anonymkode: 77c2e...4d9 Om å bli parodiert er positivt eller negativt er en annen diskusjon, men det er vanskelig å ta seriøst at en som er anonym mener seg parodiert. Da tenker jeg heller at annie er en smule selvopptatt om hun mener at alt hun kan kjenne seg igjen i er en parodi på henne selv.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #25 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sikkert vondt det, men har du gjort deg tanker om hvilken andel du selv har i at dette skjer? Hvordan har du brukt dette forumet, hvordan har du opptrådt her, hva har folk fått vite om deg og hvilket inntrykk gjør du? Anonymkode: 17411...35a Det er aldri de som blir mobbet og "parodiert" som har ansvar så lenge de ikke angriper noen. Dette er ikke greit å si, for er det noen en skulle oppleve som slitsomme eller hva enn, så får en jo bare inngå å svare. Å drive og parodiere folk her, hører ikke noe sted hjemme. Anonymkode: 77c2e...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå