Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Takk til dere som lar livet mitt bli underholdning og ønsker meg vekk og hater meg! Anonymkode: bd5f9...086
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Takk til dere som lar livet mitt bli underholdning og ønsker meg vekk og hater meg! Anonymkode: bd5f9...086 Ikke kjekt! Anonymkode: 8a28c...890
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Du velger selv å stille deg til disposisjon på et nettforum. Jeg velger å ta deg alvorlig, for det virker som du sliter veldig. Mitt råd til deg er å oppsøke fastlege og få i gang ett profesjonelt opplegg rundt deg. Du kan ikke forvente å få alle de bekreftelsene du åpenbart behøver her. Du hjelper ingen, aller minst deg selv ved å pepre forumet med alt det begative. Svarene dubfår bidrar bare til å dra deg enda lengre ned i den gjørma du allerede står godt plantet i. Du må ta tak selv. Dette er et nettforum med anonyme medlemmer. Gjør deg selv en tjeneste og slutt å søke bekreftelser av fremmede mennesker gjennom dine innlegg. Anonymkode: ffbbb...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå