Gå til innhold

Noen som har brukt antidepressiva uten effekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken medisin brukte du?

Hvor lenge tok du den?

Byttet du merke eller avsluttet du behandlingen?

Anonymkode: 4fc54...47b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uten effekt men syns ikke det gir nok effekt. Har forsatt angst så avlyser alt av avtaler,selv når de er viktige. Har brukt cipralex 6 mnder nå. Skal nå øke dosen å se om det hjelper. Avslutte behandlingen skal jeg hvertfall ikke! Har jeg glemt å ta tablettene noen dager så har jeg gråtet store deler av dagen og fått selvmordstanker,så det tør jeg ikke igjen! 

Anonymkode: f77c1...a15

Skrevet

Håper økning i dosen vil hjelpe deg! Får du behandling utenom?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Håper økning i dosen vil hjelpe deg! Får du behandling utenom?

Jeg fikk det. Men pga angst så sluttet jeg å gå. Å nå har jeg avlyst så mange ganger at jeg ikke står som pasient der lenger :S  Men skal snart til lege for oppfølging av cipralex,å kommer da til å be om å bli henvist til psykolog igjen.

Skrevet

Er det offentlige psykolog du har gått til? Eller privat? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det offentlige psykolog du har gått til? Eller privat? 

Offentlig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Offentlig.

Ok. Hva gjorde psykologen for å hjelpe deg tilbake i "stolen "? Hadde dere en god relasjon?

Skrevet

Brukte Zoloft. Tok den vel i 4-5 måneder uten effekt, så jeg ble innlagt fordi jeg var så dårlig. Sluttet med den, og begynte på stemningsstabiliserende som funket mye bedre. Usikker på hvorfor jeg ikke prøvde andre antidepressiva, men jeg ble mye bedre med Lamictal. 

Anonymkode: 8e61d...f06

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Brukte Zoloft. Tok den vel i 4-5 måneder uten effekt, så jeg ble innlagt fordi jeg var så dårlig. Sluttet med den, og begynte på stemningsstabiliserende som funket mye bedre. Usikker på hvorfor jeg ikke prøvde andre antidepressiva, men jeg ble mye bedre med Lamictal. 

Kan du fortelle litt om hvordan du kjente deg da du var så dårlig at du ble innlagt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kan du fortelle litt om hvordan du kjente deg da du var så dårlig at du ble innlagt?

Ble suicidal, og prøvde å ta mitt eget liv. Vet man kan bli det i oppstarten av Zoloft, men dette var altså lenge etterpå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvilken medisin brukte du?

Hvor lenge tok du den?

Byttet du merke eller avsluttet du behandlingen?

JA !! Jeg sluttet med Zoloft for et par måneder siden. Merket ingen forskjell. Du blir flatet ut av antidepressiva. Nå klarer jeg gråte, tårene renner bare ved å høre en fin sang. Det er en bra ting, da det ikke hjelper å holde følelser inne. Det beste er uansett å jobbe seg gjennom depresjon uten medikamenter. 

Anonymkode: 3f0ea...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...