Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 For litt over en uke siden kom jeg ut av isolasjon etter å hatt Omikron. Til tross for 3 vaksinedoser opplevde jeg det som en kraftig forkjølelse/mild influensa - men det gikk nokså fort over. I ettertid har jeg likevel slitt med en følelse av lite energi og til tider utmattelse om jeg f.eks.gjør lett husarbeid, føler at dette har blitt noe bedre de siste to dagene. MEN jeg sliter til tider med å trekke pusten dypt, føler ikke at lungene får nok luft. Dette er særlig ille på ettermiddagene og etter at jeg har "anstrengt" meg litt. Hadde helt grei kondisjon før jeg ble syk, jogget og trent styrke. Var hos legen på tirsdag som lyttet på lunger, tok ekg og sjekket crp - alt virket normalt. Synes at dette med pusten bare blir verre, men om jeg roer helt ned klarer jeg noen gode åndedrag, til min store lettelse. Det rare er at dette begynte 4 dager etter at isolasjonen er over. Prioriterer også å ta meg en luftetur hver dag, så tror ikke at jeg har blitt "lat" av å bare sitte hjemme. Noen som har tanker/erfaringer? Jeg vurderer å ringe legen igjen i morgen, men vil ikke virke hysterisk. Anonymkode: 08e01...23b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426118-ettervirkninger-av-omikron/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg