Gå til innhold

Fins det ikke unge norske som er komikere eller bare morsomme?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jo, du er faktisk lettkrenket. Alt dette kan sjølvsagt spøkes med.

Anonymkode: de6c4...bf0

Jeg er ikke lettkrenket. Jeg finner det ikke morsomt. 

Anonymkode: 514a7...292

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg er uenig. De gamle, store komikere som Rolv Wesenlund, Harald Heide-Steen, KLM, Otto Jespersen og andre av samme type hadde ikke behov for å spøke om bæsj og sex, samt komme med nedsettende karakteristikker av bestemte grupper personer for å være hysterisk morsomme. Dagens humor er rett og slett ikke morsom. Jeg er heller ikke lettkrenket, men jeg synes ikke at spøk om voldtekt med shaming av ofre, rasistiske vitser og altfor mye sex, bæsj og andre kroppslige funksjoner er noe som helst å le av. Dette blir bare krampaktig og talentløst. Man klarer seg faktisk fint uten slike innslag, hvis man har talent nok. 

Anonymkode: 514a7...292

Da husker du feil. For de «gamle» du nevner gjorde alt det der. Heide-Steen hadde masse innvandrerparodier der han spilte stokk dum pakistaner og lignende. Rasistisk som få. Og masse  lytehumor og sjikane. Jespersen også; han hadde jo kun sjikane; og masse sex og kroppsfunksjoner i tillegg. Gjør narr av stoffmisbrukere, trygdede osv. Trond Kirkvaag hadde også en masse ondsinnede parodier. Blodtørstig bygdetulling med «vart du skræmt no» osv. 

Lite av dette tåler tidens tann. 

Anonymkode: 3c1a5...e2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er ingen som er så skjøre snøflak som gubber som får beskjed om at oppførselen deres er uakseptabel. Krenkometeret går til himmels. 

Anonymkode: 218f1...9c3

De syns jo det er vondt at verden har endret seg så mye at de selv er blitt irrelevante, da vøtt. Vi må jo skåne dem fra det! 🤪

Anonymkode: 3c1a5...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...