Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Guttene mine ser på dette. (7 og 10 år). Synes det er heilt tullete program, men de seier de lærer triks å bruke når de spiller. De ser på dette ofte hvis ikkje eg er der å sier de må skru av, men vet egentlig ikke helt hva det går i annet enn at på YouTube er det ekstremt med banning og det er ikkje tillatt her. Andre som ser det og synes dere det er ok? Anonymkode: f9a47...edd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Flippklipp er noe av det mest uskyldige de kan se på youtube. Fine programledere med lun humor, selv om de høres litt bråkete ut. Anonymkode: f1fc5...1d5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Flippklipp er gøy og helt ufarlig for barna😊 Anonymkode: add41...8a6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Men det er ikke bare det de ser på, eit eller annet program der Chris og noen spiller mine craft med hyling og banning. Vet ikke hva det heter. Anonymkode: f9a47...edd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Flippklipp er noe av det mest uskyldige de kan se på. Hvis de er gode i engelsk, kan jeg anbefale Hermitcraft, ev kan de se på Grian, Mumbo Jumbo eller Iskall. De vet jeg er populære blandt barn. Og på Hermitcraft tror jeg ikke jeg har hørt et eneste banneord. Og jeg har fulgt tett med siden 2018. På twitch er de også nøye på språkbruk. Hvis de ser på noe du ikke vil de skal se på, så er det du som bestemmer. Men da må du følge opp Youtube-tittingen deres. Og du kan ikke forvente at de skal holde seg unna når de her hos venner. Anonymkode: 24935...fea
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Flippklipp er noe av det mest uskyldige de kan se på. Hvis de er gode i engelsk, kan jeg anbefale Hermitcraft, ev kan de se på Grian, Mumbo Jumbo eller Iskall. De vet jeg er populære blandt barn. Og på Hermitcraft tror jeg ikke jeg har hørt et eneste banneord. Og jeg har fulgt tett med siden 2018. På twitch er de også nøye på språkbruk. Hvis de ser på noe du ikke vil de skal se på, så er det du som bestemmer. Men da må du følge opp Youtube-tittingen deres. Og du kan ikke forvente at de skal holde seg unna når de her hos venner. Anonymkode: 24935...fea Takk for tips 👍 Anonymkode: f9a47...edd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #7 Skrevet 27. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men det er ikke bare det de ser på, eit eller annet program der Chris og noen spiller mine craft med hyling og banning. Vet ikke hva det heter. Anonymkode: f9a47...edd Ja han Chris kaller jeg bare for bannefyren for han gjør jo nesten ikke annet. Å i ett spill i VR så kaster han en baby på golvet og tar en baby inni en ovn. Synes ikke det er noe fint å se på selv om det bare er på ett spill. Anonymkode: 51750...45b
Bergen_by Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 Jeg har sett mye på FlippKlipp med sønnen min å det er nå veldig uskyldig,så det får lett se på. Prøver å oppmuntre ham til å heller se på det,en programmer der de banner hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Skrevet 27. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja han Chris kaller jeg bare for bannefyren for han gjør jo nesten ikke annet. Å i ett spill i VR så kaster han en baby på golvet og tar en baby inni en ovn. Synes ikke det er noe fint å se på selv om det bare er på ett spill. Anonymkode: 51750...45b Oi dette stemte ikke! Var dennis han het han som banner hele tiden. Sorry Anonymkode: 51750...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå