Gå til innhold

Så gøy og stolt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart å spare 910 kr. Så gøy Av den lille lønnen min. Sparer dere? 

Anonymkode: 78fdb...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har minstebeløp av AAP så pleier ikke å spare. Men fra februar har jeg bestemt meg for at jeg SKAL klare å spare 1000 kr hver måned frem til ferien, så ikke ferieturen blir så stusselig. 

Anonymkode: 949d1...287

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har minstebeløp av AAP så pleier ikke å spare. Men fra februar har jeg bestemt meg for at jeg SKAL klare å spare 1000 kr hver måned frem til ferien, så ikke ferieturen blir så stusselig. 

Så kjekt håper det går bra! Godt å halitt ekstra til ferien. Selv er det for å få litt til buffer til uforutsett ting. Har klart 5000 kr til nå. Bedre enn ingenting. 

Skrevet

Bra gjort!

Anonymkode: 7b92b...de5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så kjekt håper det går bra! Godt å halitt ekstra til ferien. Selv er det for å få litt til buffer til uforutsett ting. Har klart 5000 kr til nå. Bedre enn ingenting. 

👍

Anonymkode: 9e197...f35

Skrevet

💪🏻 Bra jobba 

Anonymkode: d0d2e...4f7

Skrevet

Flink! Sparing gir trygghet.

Anonymkode: a20a3...fbc

Skrevet

Det er bra! Ja jeg sparer selv også, og det er veldig tilfredstillende å se at det blir mer og mer penger. Det går litt sport i det etterhvert, men ikke så mye at jeg blir gjerrig eller grådig. Må ha en fornuftig balanse. Lykke til med videre sparing! 

Anonymkode: c11a4...e53

Skrevet

Pga gammel gjeld er det vanskelig å spare noe, men sparer 300kr i mnd. Når gjelda er betalt ned kan jeg i teorien spare 5000 i mnd, og gjett om jeg skal spare. Angrer så sykt på at jeg var steindum som ung og ikke ordnet opp i ting, men nå er jeg i det minste på rett vei. 

Anonymkode: d0ec0...9f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Pga gammel gjeld er det vanskelig å spare noe, men sparer 300kr i mnd. Når gjelda er betalt ned kan jeg i teorien spare 5000 i mnd, og gjett om jeg skal spare. Angrer så sykt på at jeg var steindum som ung og ikke ordnet opp i ting, men nå er jeg i det minste på rett vei. 

Mange som har vært der og har trua på dette klarer du å komme deg ut av :) ingenting er umulig og det kommer bedre tider. Lykke til!

Skrevet

been there... jeg begynte med å spare i det små, så fikk jeg en ok buffer konto... så greide jeg å spare slik at jeg ikke brukte av den siste lønningen men forrige måned og hadde den bufferkontoen. da visste jeg hvor mange ekstravakter jeg burde ha for å ta meg inn om noe skjedde...

jeg sparer enda, pensjonsparing... for mange år i turnusyrket med lave stillinsgsprosenter... nå varierer det litt hva jeg sparer. men npå har jeg 20 års annsinitet  og ble kvitt noe gjeld så det er ikke så knepent lenger.

men begynn i det små så kan det bygge seg ut.

Anonymkode: 664ef...9ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kjæresten min har kommet ut av gjeldsproblemene tre ganger faktisk før han traff meg,,satser på at klarer seg denne gangen uten å få ny gjeld. Så det er mulig å komme seg ut av gjelden :)

Skrevet

sparer ca 2500 i mnd og 3000 til barnet

Anonymkode: 483c2...abf

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

sparer ca 2500 i mnd og 3000 til barnet

Så flink du er! :)

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Så flink du er! :)

Takk, vet jeg ikke har mulighet og hjelpe han, så derfor prøver jeg og spare så mye så mulig nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...