Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Her vi bor er det høyt snitt for å komme inn og de gjør det bra på elevundersøkelser og gjennomføring er opp imot 100% Dere som har barn på disse skolene er dere fornøyde. Har en i 9 klasse, så litt tid igjen men vi har begynt å tenke. Anonymkode: 65f2a...508
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Like bra som andre skoler. Ihvertfall her hvor jeg bor i Ålesund. De går ut med høyere snitt på andre skoler har jeg sett. Anonymkode: 5de3a...3e9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Datteren min gikk på Akademiet Sundland, og var veldig fornøyd. Både med lærere, det faglige og det sosiale. Anonymkode: b3427...6c0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 Fullførte vgs på akademiet Sundland i Drammen våren 2023, begynt på jussen i høst. Jeg kan bekrefte at dette er den beste videregående skolen i Drammen. Jeg hadde en del "fordommer" om privatskoler, men det tok fort slutt da jeg begynte på aka! Det er en skole med et svært høyt akademisk nivå og jeg kan ikke se for meg lærere som er mer engasjerte eller hyggelige enn de på Sundland. Story: Jeg og en venninne satt utenfor rektors kontor og snakket om hvordan man skal kjøre i en rundkjøring, (blir mye av det når det er tid for å ta lappen😄) også kom rektor ut av kontoret sitt med penn og papir, satt seg på huk foran oss og begynte å tegne en rundkjøring og hvordan man kjører i rundkjøringen. Når rektor som ikke nødvendigvis har mye kontakt med elevene virkelig bryr seg og bruker tiden sin på dem- selv når det ikke er skolerelatert, kan man bare se for seg hvordan lærerne er. På akademiet er det et unikt miljø preget av omsorg og engasjement. Ettersom det er såpass høy snitt for å komme inn vil man også fort merke at man har mye til felles med medelevene sine, personlig har jeg ikke sett noen som ikke har noen å prate med i lunsjpausen. Anonymkode: 7843f...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå