Gå til innhold

Barn med utslett. Symptom!?

Anbefalte innlegg

Sønnen min har vært nærkontakt i dagesvis i klassen. Tester hver dag, men alltid negativ. Noen som har hatt barn med utslett som var positiv? Hele ryggen hans er full av utslett og han kan plutselig spise supersterk saus uten å merke noe…?

Anonymkode: 58b2e...40e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426068-barn-med-utslett-symptom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min er positiv. Han klør og klør og klør. Fikk elveblestlignende utslett enkelte steder. Dette er borte, men han klør generelt. Begynte med røde kinn. Deretter kløe og tett nese. Feber og muskelverk etterhvert. Mat har smakt annerledes de siste dagene. Symptomer i 3-4 dager før positiv test. Milde til moderate symptomer vil jeg si, selv om han nok oppfatter annerledes. 😉

Anonymkode: 2c1a1...922

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Sønnen min er positiv. Han klør og klør og klør. Fikk elveblestlignende utslett enkelte steder. Dette er borte, men han klør generelt. Begynte med røde kinn. Deretter kløe og tett nese. Feber og muskelverk etterhvert. Mat har smakt annerledes de siste dagene. Symptomer i 3-4 dager før positiv test. Milde til moderate symptomer vil jeg si, selv om han nok oppfatter annerledes. 😉

Hm, okey… han fikk utslett igår, men har negativ hjemmetest på 6.dagen nå. Hadde sønnen din utslettet flere steder eller bare ett sted? Her er det kun på ryggen… det roa seg litt med en cetrizin, før han fikk den var det illrødt… 

skal jeg bare stole på 6.negative tester eller bør jeg bestille en pcr?

Han hadde utslett 3-4 steder. I den ene armhulen bl.a. Resten har vært ulike steder på ryggen, og det er på ryggen han klør nå. Om symptomer nylig oppstod ville jeg kanskje ventet enda et par dager, men det er en avgjørelse du må ta selv. 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Han hadde utslett 3-4 steder. I den ene armhulen bl.a. Resten har vært ulike steder på ryggen, og det er på ryggen han klør nå. Om symptomer nylig oppstod ville jeg kanskje ventet enda et par dager, men det er en avgjørelse du må ta selv. 

Han spiste supersterk mat på fredag (han hater sterk mat) og fikk utslett igår, så om det har noe sammenheng burde det jo vært utslag nå? Er så sinnsykt frustrerende 😅

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hm, okey… han fikk utslett igår, men har negativ hjemmetest på 6.dagen nå. Hadde sønnen din utslettet flere steder eller bare ett sted? Her er det kun på ryggen… det roa seg litt med en cetrizin, før han fikk den var det illrødt… 

skal jeg bare stole på 6.negative tester eller bør jeg bestille en pcr?

Bestill pcr test du. Hjemmetest er bare tull. Jeg tok pcr test mandag siden min sønn har korona. Pcr test kom tilbake positiv, først i dag 54 timer etter jeg tok pcr test viste hurtigtesten positiv. 

Anonymkode: 1098a...010

Annonse

Prøvde å bestille PCR men siden var nede og de svarte ikke på telefon. En kollega ville sjekke med PCR etter negativ hjemmetest men fikk beskjed om at hun skulle stole på hjemmetesten. Er jo ikke til å bli klok på det her

• Opprett ny...