Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Noen som har pilasterblå? Hvordan er den? Litt for babyblå? Evt linblå. Rommet er lite så er nok ein fordel med lys farge. Anonymkode: 23b49...f2b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har ingen av dem, men ville valgt linblå av de to tror jeg. Anbefaler at du går i malebutikken og henter en prøvelapp og tar med hjem, fargen kan bli veldig annerledes i rommet pga lys osv enn de ser ut på skjerm eller den bittelille prøven i oversikten. Jeg har Deco blue på soverommet, men du synes kanskje den er for mørk? Du kan jo ha lysere tekstiler og myke opp på den måten. Anonymkode: 269d3...83c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ingen av dem, men ville valgt linblå av de to tror jeg. Anbefaler at du går i malebutikken og henter en prøvelapp og tar med hjem, fargen kan bli veldig annerledes i rommet pga lys osv enn de ser ut på skjerm eller den bittelille prøven i oversikten. Jeg har Deco blue på soverommet, men du synes kanskje den er for mørk? Du kan jo ha lysere tekstiler og myke opp på den måten. Anonymkode: 269d3...83c Ja, linblå virka faktisk fin på jotunapp 👌 gutten peila på pilasterblå sjølv, men kan jo prøve å påvirke 🙈 Anonymkode: 23b49...f2b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Men vær klar over at ting kan bli veldig annerledes når man får det på vegg. De appene viser jo fargen på skjerm, og fargeinnstillingene på skjermer kan være veldig forskjellig fra virkeligheten så du kan ikke stole helt på dem. Gå i malebutikken og hent et par prøveark av begge fargene og tape de på veggen, så ser dere hva både du og guttungen synes da. Er dere fremdeles i tvil tror jeg det koster 49 kr for en sånn liten boks med prøvemaling så kan dere male en stripe med begge farger og se hvem dere liker best. Kjedelig å angre etterpå. Anonymkode: 269d3...83c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Datteren min har linblå. Den er veldig fin. Anonymkode: 2035e...8e4
Direkte Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Vær obs på at fargene på lister, gulv og tak vil påvirke veldig. Prøvemal!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Anonym bruker skrev (På 1/26/2022 den 19.37): Datteren min har linblå. Den er veldig fin. Anonymkode: 2035e...8e4 Virker den grå? Anonymkode: 23b49...f2b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 On 1/26/2022 at 12:41 PM, Anonym bruker said: Noen som har pilasterblå? Hvordan er den? Litt for babyblå? Evt linblå. Rommet er lite så er nok ein fordel med lys farge. Anonymkode: 23b49...f2b hva med fargen Oslo ? den er nydelig. Akkurat gjort om rommet til gutten her, han er 9 og fått gutterom Anonymkode: c02c4...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå