Gå til innhold

Noen som har hatt korona og ikke blitt syk?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk påvist korona tatt med pcr test i går kveld. Jeg har ingen symptomer, har tatt to doser vaksine. Begge ungene har det også, de har hatt litt feber, vondt i hodet og er slapp.

Jeg har astma og ble prioritert da vi fikk første dose pga medisinen jeg går på så jeg har jo vært bekymret for hvordan lungene mine vil takle korona. Nå er det mest sannsynlig omikron vi har fått så de fleste blir jo ikke alvorlig syk. Men jeg kjenner jeg fikk skikkelig panikk da jeg leste svaret på helsenorge i går kveld.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men ja jeg er litt redd. Ser jo for meg de verste scenarioene med at jeg ikke får puste, blir lagt på respirator osv🙈 Men har ingen symptomer til nå, så da vil jeg vel kanskje slippe lett unna med dette?

og ja, jeg har litt angst for korona, så ikke ert meg for det🙈😂 Blir nok litt påvirket av media som hauser opp skrekkhistoriene med unge folk som dør av dette.

Anonymkode: 17006...983

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har det nå. Er uvaksinert og har ingen symptomer. Tenkte jeg skulle gå i gang med å male rommet til guttungen.

Anonymkode: 2016d...542

God plan. Tror jeg skal male kjøkkenet når vi får det 😅 Tenker det er et spørsmål om når, og ikke om. Vi er vaksinert, men det kommer nok i hus likevel.

Anonymkode: 5cceb...4f1

Annonse

• Opprett ny...