Gå til innhold

Var dere friske etter 6 dager ibisolasjon?

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig i isolasjon etter i dag. Ingen feber lenger, men føler meg skikkelig sliten. Blir fort andpusten merker jeg. Har en fysisk tung jobb, og føler meg virkelig ikke klar for jobb.

Dere som har hatt korona; var dere 100% med det samme?

Anonymkode: 4a500...8ca

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er ferdig isolert i kveld og skal på jobb i morgen. Har vært veldig dårlig, men har bare restsymptomer nå. 

Det jeg oppdaget i dag, første dag ute av senga, er at jeg blir fort anpusten. Jeg måtte hive etter pusten etter å ha støvsuget i 5 minutter. Måtte legge meg nedpå etterpå og hvile. 

Mulig jeg er så anpusten og sliten fordi jeg bare har ligget i sengen i en uke, så prøver meg på jobb i morgen, så ser jeg hvordan det går. Jobber i barnehage.

Anonymkode: 79447...11d

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg er ferdig i isolasjon etter i dag. Ingen feber lenger, men føler meg skikkelig sliten. Blir fort andpusten merker jeg. Har en fysisk tung jobb, og føler meg virkelig ikke klar for jobb.

Dere som har hatt korona; var dere 100% med det samme?

Anonymkode: 4a500...8ca

Tenåringen hadde det for 3 uker siden, er tilbake på skolen, men er noe mer sliten enn før

Anonymkode: 69bdd...ea7

Her er det nå 2 uker siden vi kom ut av isolasjon, og tenåringen er fortsatt sliten, og er på skolen ca annenhver dag. Hun på 20 år, er veldig sliten og svimmel, så hun orker ikke noe, og er sykemeldt. Jeg er litt mer sliten, lett andpusten og fortsatt sår i halsen og litt tette bihuler. 

Anonymkode: e0185...080

• Opprett ny...