Gå til innhold

Farmen og alkoholhysteri!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Adam er jo mr woke. Negerku er helt uakseptabelt og hjelpere er woke nok. Men når alt kommer til alt, er han like respektløs ovenfor andre som det han selv er i mot. 

Anonymkode: d864a...151

Adam er ung, og alle unge i dag reagerer på ordet Jeg er. Barna til Grini reagerte også, og hun er jo enig nå at det var feil. Jeg tror det er eldre folk som reagerer på slikt. Ting skal jo alltid være som de alltid har vært, og de henger ikke med i utviklingen. Syns det er så dumt at eldre skal latterligjøre og bruke hersketeknikker overfor unge folk. Utviklingen går heldigvis fremover. Adam tar av i rollen som storbonde og er veldig barnslig mange ganger, men han er jo ikke vanligvis respektløs. Han tar jo faktisk oppgaven på alvor og er flink til å rose folk. 

Anonymkode: ab51a...030

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Adam er ung, og alle unge i dag reagerer på ordet Jeg er. Barna til Grini reagerte også, og hun er jo enig nå at det var feil. Jeg tror det er eldre folk som reagerer på slikt. Ting skal jo alltid være som de alltid har vært, og de henger ikke med i utviklingen. Syns det er så dumt at eldre skal latterligjøre og bruke hersketeknikker overfor unge folk. Utviklingen går heldigvis fremover. Adam tar av i rollen som storbonde og er veldig barnslig mange ganger, men han er jo ikke vanligvis respektløs. Han tar jo faktisk oppgaven på alvor og er flink til å rose folk. 

..reagerer på ordet neger...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ikke evig tilgang, men det er en flaske på storbondens stue som blir fylt opp hver gang de bytter sjef (en gang i uka)

Anonymkode: e4b59...4d3

Men det er vel heller ikke noe de har hatt før, er det?

Anonymkode: bff71...e42

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Så klart de reagerer, det gjør også ungene mine. Men når du hevder din rettferdige tankegang med slagord, må du faktisk leve opp til det ovenfor alle, ikke bare de politisk korrekte. Rettferdighet og respekt er ikke kun ovenfor minoriteter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men det er vel heller ikke noe de har hatt før, er det?

Anonymkode: bff71...e42

Jo. Storbonden har alltid hatt et karaffel med alkohol. Det er altså storbonden som styrer denne. 

Anonymkode: 756b4...dda

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Så klart de reagerer, det gjør også ungene mine. Men når du hevder din rettferdige tankegang med slagord, må du faktisk leve opp til det ovenfor alle, ikke bare de politisk korrekte. Rettferdighet og respekt er ikke kun ovenfor minoriteter. 

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du snakker om dette. Jeg kan ikke relatere til det i forbindelse med Farmen eller Adam eller hva du prøver å si. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vedder på at dere som klarte å koble dette mot fordommer og muslimer er fra neddnødde bygder? 

Og der demonstrerte du elegant dine egne fordommer… stein i glasshus og alt det der.

Anonymkode: 052f1...a35

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du snakker om dette. Jeg kan ikke relatere til det i forbindelse med Farmen eller Adam eller hva du prøver å si. 

Ok, vet ikke hvilken sammenheng du ikke kan relatere til. Han bruker til og med ordet selv når han velger hjelper, woke nok. Politisk ukorrekt å si negerku (er ikke uenig i at det finnes bedre ting å si enn neger, bare så det er sagt), men når du skal være bevisst eller våken, som en gjerne beskriver seg selv, kan en ikke bare velge og vrake hva man respekterer eller ikke hos andre. Du kan ikke tre din egen kultur eller holdning nedover andre, bare fordi du kan. Det er det han gjør her. 

Litt typisks enkelte fra generasjon Z, enormt fokus på kjønn og etnisitet, men mangler i grunn grunnleggende respekt i veldig mange andre settinger. Heldigvis er det som med alt annet, noen få som blir litt ekstra ivrige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...