Gå til innhold

Holdbarhet åpnet biola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Appelsinjuice er holbar 5 dager i kjøleskap etter åpnet kartong.

Melk er holdbar mye lenger enn 5 dager etter åpnet kartong. 

Hva med blåbærbiola? Her i huset brukes den på havrefras, men jeg er usikker på hvor lenge den er holdbar etter at jeg åpner den...... 

Anonymkode: ab94b...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha vært redd for å drikke selv om den har stått en stund. Biola er jo en yoghurt-ting, og slikt holder jo lenge. Lukt og smak ville ha avgjort her i huset.

Skrevet

Jeg lukter og smaker, men aldri opplevd at den er dårlig. Er jo syrnet.

Anonymkode: aa509...5db

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Appelsinjuice er holbar 5 dager i kjøleskap etter åpnet kartong.

Melk er holdbar mye lenger enn 5 dager etter åpnet kartong. 

Hva med blåbærbiola? Her i huset brukes den på havrefras, men jeg er usikker på hvor lenge den er holdbar etter at jeg åpner den...... 

Ukevis. Månedsvis, egentlig. De bakteriene som lever i Biola vil jo bli flere, men det er jo de bakteriene du ønsker deg i kroppen. Jeg kjøper alltid Biola på 40% etter holdbarhetsdatoen er gått ut. Hvis jeg finner mugg i den, drikker jeg den jo ikke.

Anonymkode: d7558...7f1

Skrevet

5 dager på appelsinjuice? 😱😂 Da har vi drukket mye "dårlig" appelsinjuice. 

Men til saken, Biola holder lenge. Og den smaker annerledes når den er dårlig altså, den endrer også konsistens ☺️

Skrevet
Optatium skrev (På 25.1.2022 den 18.48):

5 dager på appelsinjuice? 😱😂 Da har vi drukket mye "dårlig" appelsinjuice. 

Men til saken, Biola holder lenge. Og den smaker annerledes når den er dårlig altså, den endrer også konsistens ☺️

På frokostjuice fra Eldorado, står det at når den er åpnet, er den kun holdbar i 4 til 5 dager dersom den oppbevares i kjøleskap.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

På frokostjuice fra Eldorado, står det at når den er åpnet, er den kun holdbar i 4 til 5 dager dersom den oppbevares i kjøleskap.

Altså jeg vet det, men den er jo aldri dårlig så fort. Håper folk lukter og smaker før de heller ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det står det fordi de ikke kan GARANTERE holdbarhet etter 5 dager. Men du må jo smake deg fram selv, gammel juice vil smake mugg når den er dårlig. 

Anonymkode: d7558...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...