Anonym bruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Appelsinjuice er holbar 5 dager i kjøleskap etter åpnet kartong. Melk er holdbar mye lenger enn 5 dager etter åpnet kartong. Hva med blåbærbiola? Her i huset brukes den på havrefras, men jeg er usikker på hvor lenge den er holdbar etter at jeg åpner den...... Anonymkode: ab94b...695
the amazing spidermamma Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Jeg ville ikke ha vært redd for å drikke selv om den har stått en stund. Biola er jo en yoghurt-ting, og slikt holder jo lenge. Lukt og smak ville ha avgjort her i huset.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Jeg lukter og smaker, men aldri opplevd at den er dårlig. Er jo syrnet. Anonymkode: aa509...5db
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Appelsinjuice er holbar 5 dager i kjøleskap etter åpnet kartong. Melk er holdbar mye lenger enn 5 dager etter åpnet kartong. Hva med blåbærbiola? Her i huset brukes den på havrefras, men jeg er usikker på hvor lenge den er holdbar etter at jeg åpner den...... Anonymkode: ab94b...695 Ukevis. Månedsvis, egentlig. De bakteriene som lever i Biola vil jo bli flere, men det er jo de bakteriene du ønsker deg i kroppen. Jeg kjøper alltid Biola på 40% etter holdbarhetsdatoen er gått ut. Hvis jeg finner mugg i den, drikker jeg den jo ikke. Anonymkode: d7558...7f1
Optatium Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 5 dager på appelsinjuice? 😱😂 Da har vi drukket mye "dårlig" appelsinjuice. Men til saken, Biola holder lenge. Og den smaker annerledes når den er dårlig altså, den endrer også konsistens ☺️
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Optatium skrev (På 25.1.2022 den 18.48): 5 dager på appelsinjuice? 😱😂 Da har vi drukket mye "dårlig" appelsinjuice. Men til saken, Biola holder lenge. Og den smaker annerledes når den er dårlig altså, den endrer også konsistens ☺️ På frokostjuice fra Eldorado, står det at når den er åpnet, er den kun holdbar i 4 til 5 dager dersom den oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: ab94b...695
Optatium Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): På frokostjuice fra Eldorado, står det at når den er åpnet, er den kun holdbar i 4 til 5 dager dersom den oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: ab94b...695 Altså jeg vet det, men den er jo aldri dårlig så fort. Håper folk lukter og smaker før de heller ut.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): På frokostjuice fra Eldorado, står det at når den er åpnet, er den kun holdbar i 4 til 5 dager dersom den oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: ab94b...695 Det står det fordi de ikke kan GARANTERE holdbarhet etter 5 dager. Men du må jo smake deg fram selv, gammel juice vil smake mugg når den er dårlig. Anonymkode: d7558...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå