Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #26 Skrevet 1. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Noen kjendiser kommer hvert år utrolig dårlig ut av å være på slike program og han er nok den jeg kan huske i nyere tid som har kommet aller dårligst utav det. Anonymkode: f3862...53d Enig. Lurer på om slike folk ser det selv når de ser det på tv. Eller om de da skylder på "klippingen". Mia Craig på torpet i fjor er kanskje den eneste som kan måle seg...men hun virket jo ikke frisk 😕 Anonymkode: ea215...a6c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #27 Skrevet 1. februar 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Enig. Lurer på om slike folk ser det selv når de ser det på tv. Eller om de da skylder på "klippingen". Mia Craig på torpet i fjor er kanskje den eneste som kan måle seg...men hun virket jo ikke frisk 😕 Anonymkode: ea215...a6c Hun topper Niklas faktisk. Hun er jo klin sprø. Kjenner henne også profesjonelt fra gammelt av. Hun er hakke sprø. Anonymkode: c2b1c...c6a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #28 Skrevet 1. februar 2022 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Enig. Lurer på om slike folk ser det selv når de ser det på tv. Eller om de da skylder på "klippingen". Mia Craig på torpet i fjor er kanskje den eneste som kan måle seg...men hun virket jo ikke frisk 😕 Anonymkode: ea215...a6c Ut i fra hvordan han snakker om ting som har skjedd inne på farmen, så virker det som om han synes det er helt normal oppførsel. Jeg har ikke sett han skyldt på klipping eller lignende. Anonymkode: 24094...771
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #29 Skrevet 1. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Noen kjendiser kommer hvert år utrolig dårlig ut av å være på slike program og han er nok den jeg kan huske i nyere tid som har kommet aller dårligst utav det. Anonymkode: f3862...53d Ja, det er liksom alltid noen som man trodde var trivelige, men som en etterpå lurer på hvorfor i all verden man hadde så godt inntrykk av før. Så har du motsatt, Petter Pilgaard må jo være ett godt eksempel på noen man trodde var en klovn. Så stakk han av med supermodellen og ble anleggsarbeider liksom 😂🤷🏼♀️ Helt uventet. Veldig festlig Anonymkode: 91e09...559
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #30 Skrevet 1. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Enig. Lurer på om slike folk ser det selv når de ser det på tv. Eller om de da skylder på "klippingen". Mia Craig på torpet i fjor er kanskje den eneste som kan måle seg...men hun virket jo ikke frisk 😕 Anonymkode: ea215...a6c Herregud henne har jeg glemt!! Ja hun topper det. Fullstendig krise!! Anonymkode: f3862...53d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #31 Skrevet 1. februar 2022 Spent på hvordan det blir nå som han er blitt storbonde 😮 Anonymkode: 48e04...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå