Gå til innhold

Han farmen Niklas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker farmen. Eneste jeg ser på tv. Koser meg med det. Men altså han Niklas. Ante ikke hvem han var før farmen. Eller, dvs fått med meg han er programleder men aldri sett han på tv. Han er altså så ufyselig type. Han prøver så hardt å være kul og med. Han er jo bare en stor dott. Faen til slitsom type. 
Kanskje dette er et tegn på at jeg må slutte å se farmen? 😂😂😂

Hva tenker dere om han? Bare jeg som har fått han i vranga?

Anonymkode: c2b1c...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg elsker farmen. Eneste jeg ser på tv. Koser meg med det. Men altså han Niklas. Ante ikke hvem han var før farmen. Eller, dvs fått med meg han er programleder men aldri sett han på tv. Han er altså så ufyselig type. Han prøver så hardt å være kul og med. Han er jo bare en stor dott. Faen til slitsom type. 

Jeg har egentlig skikkelig sansen for fyren, ble ganske overrasket over hvor lite jovial og ufin respons han ga Grini på tinget. Rett på personangrep liksom, hva faen? Det hadde jeg ikke forventet, trodde han var litt raus og rundt. Må gjerne være enig eller uenig med meningen hun hadde, men den var nå med grei begrunnelse og saklig. 

Anonymkode: 91e09...559

Skrevet

Hadde ikke noe problemer med han før, men etter Farmen. Fy for en uspiselig type. Han tar utrolig mye plass - og det opptrinnet på tinget sa alt om han. Dritsur på et sekund for at han fikk høre at det var idiotisk å stjele. Latterlig type.

Anonymkode: f3862...53d

Skrevet

Han liker å ta plass, men han er ikke noen utpreget sympatisk type nei. Når han sa at de bare kunne høre med kjæresten om hvor "ofte" han ba om unnskyldning, så forstår man jo at det er en selvopptatt type. Han har sikkert sine positive sider, men de kommer ikke så godt frem på Farmen. Noen gjør godt førsteinntrykk før de bare vekker irritasjon. Andre gir dårlig førsteinntrykk og viser seg å være skikkelig kule når det gjelder. Syns de som er der tåler ekstremt lite før de begynner å grine eller slenge dritt. Bortskjemte små narsissister....

Anonymkode: a305b...618

Skrevet

Det blir som med Jarl Goli og Kari Jackeson...alle burde ikke være med på reality-tv. Dette gjelder en del kjendiser som folk i Norge har et ok/godt inntrykk av fra før, som de bare ødelegger fullstendig med å vise frem alle sine dårlige sider på tv i beste sendetid. 

I pressede situasjoner ser man ofte hva folk er laget av. Hvem som spiller på lag, har omsorg for andre og omvend-t hvem som er egoistiske, smålige og går til angrep på andre om de ikke får det som de vil. Ser ut som Nicklas var i siste kategori her 😕

Anonymkode: ea215...a6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det blir som med Jarl Goli og Kari Jackeson...alle burde ikke være med på reality-tv. Dette gjelder en del kjendiser som folk i Norge har et ok/godt inntrykk av fra før, som de bare ødelegger fullstendig med å vise frem alle sine dårlige sider på tv i beste sendetid. 

I pressede situasjoner ser man ofte hva folk er laget av. Hvem som spiller på lag, har omsorg for andre og omvend-t hvem som er egoistiske, smålige og går til angrep på andre om de ikke får det som de vil. Ser ut som Nicklas var i siste kategori her 😕

Anonymkode: ea215...a6c

Jeg syns det bare er fint at vi ser flere sider av folk jeg da. Det fascinerer meg at vi blir så overrasket gang på gang når vi jo utmerket godt vet at vi kun ofte ser en side av en kjent person. Når en tenker på hvorfor folk egentlig oppsøker kjendistilværelsen, så vet man jo at det mest sannsynlig er noen narsissistiske trekk her og der. Noen har dem mer enn andre. Du blir ikke kjendis hvis du ikke vil ha massiv oppmerksomhet og "fans", og det gjelder like mye snilliser som Solveig Kloppen som badperson Frank Løke. De viser alle stort sett bare det de vil vise, men så kommer andre sider frem som du nevner i bla pressede situasjoner hvor de ikke helt har kontroll. Alle ble så overrasket da Kloppen viste en ny side ved å bli irritert på Kongen betaler. Jeg ble ikke det minste overrasket. Syns det er gøy når flere sider kommer til overflaten. Vi er så lette å lure. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg syns det bare er fint at vi ser flere sider av folk jeg da. Det fascinerer meg at vi blir så overrasket gang på gang når vi jo utmerket godt vet at vi kun ofte ser en side av en kjent person. Når en tenker på hvorfor folk egentlig oppsøker kjendistilværelsen, så vet man jo at det mest sannsynlig er noen narsissistiske trekk her og der. Noen har dem mer enn andre. Du blir ikke kjendis hvis du ikke vil ha massiv oppmerksomhet og "fans", og det gjelder like mye snilliser som Solveig Kloppen som badperson Frank Løke. De viser alle stort sett bare det de vil vise, men så kommer andre sider frem som du nevner i bla pressede situasjoner hvor de ikke helt har kontroll. Alle ble så overrasket da Kloppen viste en ny side ved å bli irritert på Kongen betaler. Jeg ble ikke det minste overrasket. Syns det er gøy når flere sider kommer til overflaten. Vi er så lette å lure. 

Jeg er ikke lurt og jeg tror ikke alle bare har gode sider. Men Niklas synes jeg er rett og slett ufyselig. 
Å vise flere sider er fint det og alle har det. Han har bare en, ufyselig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er ikke lurt og jeg tror ikke alle bare har gode sider. Men Niklas synes jeg er rett og slett ufyselig. 

:ler:

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Man kan virkelig ikke sammenligne det å bli (naturlig) irritert når man taper/misforstår konkurranser og at man viser at man har en personlighet som syns det er greit å stjele og jukse. Jeg ser ikke Farmen, men fikk et klipp på FB hvor Niklas innrømmer å ha jukset i en barnelek. Stjeler man på tv kan man jo bare tenke hva slags moralsk kompass man har ellers. 

Anonymkode: 9c879...e1a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Man kan virkelig ikke sammenligne det å bli (naturlig) irritert når man taper/misforstår konkurranser og at man viser at man har en personlighet som syns det er greit å stjele og jukse. Jeg ser ikke Farmen, men fikk et klipp på FB hvor Niklas innrømmer å ha jukset i en barnelek. Stjeler man på tv kan man jo bare tenke hva slags moralsk kompass man har ellers. 

Det var bare et lite eksempel på hvordan man blir "overrasket" over at kjendiser har andre sider enn vi vanligvis ser. Når det gjelder stjelingen, så var jo dette avtalt spill, sikkert for å få reaksjoner og å fremstille ulike deltakere på forskjellige måter. Jeg syns det var et tragisk trekk fordi det var ikke snev av humor i det, og heller ikke noe folk kan "forstå", sånn som kanhende med å smugle inn diverse. Når Niklas sier at han syns det er rart at folk engasjerer seg så mye i et program, tror jeg ikke på han. Klart folk blir engasjert. Det kan jo i verste fall oppfattes som god gammeldags hersketeknikk fra han. Ikke reager så mye på dette, for det er bare et spill og blabla.

Han fremstår ikke sympatisk, men om han er verre eller bedre enn andre er jeg litt usikker på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Altså den stjeling har ikke jeg hengt meg opp i. Det har siden starten vært mye stjeling. Og jeg er enig i at det er TV. Måten han reagerer på kritikk og hvor lite ydmyk han er ovenfor de andre er irriterende. Dorte har jo også sagt at hun ikke likte han noe særlig før farmen. Nå har hun endret mening da, så han er vel ikke bare idiot. Kanskje han er en sånn som blir litt for kar når kameraet er der fordi han egentlig er en usikker type? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Altså den stjeling har ikke jeg hengt meg opp i. Det har siden starten vært mye stjeling. Og jeg er enig i at det er TV. Måten han reagerer på kritikk og hvor lite ydmyk han er ovenfor de andre er irriterende. Dorte har jo også sagt at hun ikke likte han noe særlig før farmen. Nå har hun endret mening da, så han er vel ikke bare idiot. Kanskje han er en sånn som blir litt for kar når kameraet er der fordi han egentlig er en usikker type? 

Har vært inne på tanken. Typisk angrep fra usikre mennesker som får kritikk, og den manglende evnen til å be om unnskyldning kan fint være redsel for avvisning. Bare for å analysere eller lure litt.

:)

Typisk sånn morropetter også. Så ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Har vært inne på tanken. Typisk angrep fra usikre mennesker som får kritikk, og den manglende evnen til å be om unnskyldning kan fint være redsel for avvisning. Bare for å analysere eller lure litt.

Typisk sånn morropetter også. Så ja. 

Kanskje «Freude han» litt og komme til bunns i årsak til hans adferd? 😳

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje «Freude han» litt og komme til bunns i årsak til hans adferd? 😳

Ja men det er jo litt av morroa når de først stiller seg så lett til disposisjon! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja men det er jo litt av morroa når de først stiller seg så lett til disposisjon! 

Uansett. Niklas kan tjene på å ikke prøve for hardt, lytte når folk prater i stede for å sitte å planlegge hva han skal si når den andre er ferdig. For han har en atal fremtoning og fremstår rett og slett som en barnslig drittunge. Godt mulig han er god som gull. Har googla han og ser feks at han er veldig glad i hunden sin. Så det finnes noen myke sider der han med hell kunne la skinne litt mer gjennom. Slutt å ta på deg den beintøffe moroklump maska og vær litt mer avslappa og lyttende. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Uansett. Niklas kan tjene på å ikke prøve for hardt, lytte når folk prater i stede for å sitte å planlegge hva han skal si når den andre er ferdig. For han har en atal fremtoning og fremstår rett og slett som en barnslig drittunge. Godt mulig han er god som gull. Har googla han og ser feks at han er veldig glad i hunden sin. Så det finnes noen myke sider der han med hell kunne la skinne litt mer gjennom. Slutt å ta på deg den beintøffe moroklump maska og vær litt mer avslappa og lyttende. 

Er enig i det.

Skrevet

Synes han er artig jeg ! 

Anonymkode: 2652f...463

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Neida, ingen har bare en side.

Det lærer jeg ungene mine, at selv den slemmeste har gode sider, og selv den snilleste har slemme tanker. Verden er ikke svart hvit ;)

Han er en energisk blidfis som prøver litt for hardt, og han er klippet litt uheldig. Tror nok TV2 så for seg skikkelig kamp mellom han og Vebjørn Selbekk. Han er jo imot homofile ekteskap og er skikkelig konservativkristen, og de har vært i klinsj før i media.

Men så viste det seg at Selbekk var en mild og likandes kar, som Niklas likte godt, så de ble bare enige om å være uenige når det kom til homofili. Ikke noe drama i det hele tatt.

Da måtte de vel klippe og lime litt drama på egenhånd da, og klipper ikke Niklas særlig sympatisk. Han er på mange måter barnslig og fremstår som en umoden bezzerwizzer, men han er selvfølgelig ikke bare det.

Anonymkode: 40e0e...8a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Han er ikke en dott, det er noe helt annet, men han har provosert mange, ja... 

Anonymkode: 54732...ac7

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hadde ikke noe problemer med han før, men etter Farmen. Fy for en uspiselig type. Han tar utrolig mye plass - og det opptrinnet på tinget sa alt om han. Dritsur på et sekund for at han fikk høre at det var idiotisk å stjele. Latterlig type.

Helt enig! 

Anonymkode: 14668...5e0

Skrevet

synes han Adam blir mer og mer uspiselig jeg da . Snakk om diktatur. Hadde blitt drit sur hvis han hadde helt ut den alkoholen foran meg, ikke fordi det er alkohol men fordi han nekter å la andre voksne ta egne valg og ha andre holdninger enn seg selv .

Anonymkode: 2652f...463

Skrevet

Fikk enda dårligere inntrykk av Niklas idag! Han eier jo ikke empati for andre som lei seg,å mener de bare bør ta seg sammen 😡😡 

Anonymkode: 48e04...ddc

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

«God kveld Norge»-programleder og «Farmen kjendis»-aktuelle Niklas Silseth Baarli (32) skal lede «Gullfisken 2021», melder TV 2.

https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-ny-jobb/75272761

Da vet jeg hva jeg ikke skal se på i hvert fall.

Anonymkode: 24094...771

Haha. Samme tenkte jeg. Han blir bare mer og mer ufyselig for hver episode. Han begår rett og slett sosialt selvmord. 

Skrevet

Noen kjendiser kommer hvert år utrolig dårlig ut av å være på slike program og han er nok den jeg kan huske i nyere tid som har kommet aller dårligst utav det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...