Anonym bruker Skrevet 25. januar 2022 #26 Skrevet 25. januar 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Du er på igjen, ja. Anonymkode: 6835a...9ee Jeg klarer ikke å la være å svare deg, det vet du jo ♥️ Anonymkode: af257...32d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2022 #27 Skrevet 25. januar 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvis du vet at hun kun svarer på kveldene så kan du jo sende på kveldene? Hvis man er opptatt så er man jo opptatt. Må man være helt på til enhver tid for at du ikke velger bort folk? Anonymkode: 37e9c...4c9 Les igjen, du. "Ofte glemmer hun det." Ja, jeg må ha erfaring med at folk svarer relativt hyppig for å gidde å lage planer med vedkommende om noenlunde kort tid. Anonymkode: 0a5cc...7f0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2022 #28 Skrevet 25. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Ikke snurt du liksom. Hadde du ikke blitt snurt så hadde du jo valgt andre løsninger. Du kunne jo ha ringt, eller gi liiiitt lenger varsel enn samme dag. Anonymkode: af257...32d Ikke snurt, overhodet. Jeg har da rikelig av andre mennesker å velge, som forholder seg til kommunikasjonsmidler omtrent som jeg gjør. Omgås absolutt denne venninnen, men vi har da planer lengre tid i forveien. Skal jeg noe relativt impulsivt er ikke hun med i planene. Det er helt uproblematisk for meg, det oppfatter jeg at det er også for henne. Anonymkode: 0a5cc...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå