Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Smittesporingsteamet hjelper deg vel med det? Ellers er Smittestopp genial. 

Anonymkode: 6a2ef...d30

Det står at vi må stå for varslingen av nærkontaker selv. Smittestopp hjelper ikke da den ikke var instalert ved smitte.

Anonymkode: 52f04...0bd

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Arbeidsplass og skole. Samt de du har vært sammen med i mer enn 15 min og som du har hatt under 1 m avstand til. 

Anonymkode: f0d32...e84

De jeg tenker mest på er dem vi ikke vet hvem er. De vi reiste sammen med på toget  De som satt forran oss på kino ol. I tillegg står det 2 meter og ikke en meter i skrivet vi har fått.

Annonse

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

De jeg tenker mest på er dem vi ikke vet hvem er. De vi reiste sammen med på toget  De som satt forran oss på kino ol. I tillegg står det 2 meter og ikke en meter i skrivet vi har fått.

Det er nettopp derfor Smittestopp er så bra, men det hjelper jo lite å være etterpåklok. Tilfeldige mennesker på tog og kino får du neppe varslet uten appen. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er nettopp derfor Smittestopp er så bra, men det hjelper jo lite å være etterpåklok. Tilfeldige mennesker på tog og kino får du neppe varslet uten appen. 

Så vi skal ikke varsle togselskap, kinoen, kirken osv slik at de kan varsle dem det gjelder? Hva er poenget med faste plasser og registrering av navn mm da?

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Du varsler de du kjenner 👍 

Anonymkode: f0d32...e84

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så vi skal ikke varsle togselskap, kinoen, kirken osv slik at de kan varsle dem det gjelder? Hva er poenget med faste plasser og registrering av navn mm da?

Anonymkode: 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Bra? Hold deg hjemme om du er syk. 

Anonymkode: fab95...ccc

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja,  selvfølgelig holder vi oss hjemme nå. 

Så hva er problemet? Skulle jeg fått beskjed fra denne appen ja hva så? En er vel obs på symptomer uansett I disse dager?

Anonymkode: fab95...ccc

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Her i kommunen sluttet de med å varsle nærkontakter for lenge siden. Positiv test og så må en selv varsle nærkontakter de siste 48 timer.

Anonymkode: 04b72...b63

Det er bi dom skal Carsten her også. Jeg er bare usikker på hvem.

• Opprett ny...