Gå til innhold

Nå fjerner storbrittannia påbudet om munnbind!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det som drives med her inne er syting, syting som ikke forandrer på noe. At det stilles spørsmål her inne forandrer ikke på noe som helst.

Anonymkode: 05707...689

Så tusenkronersspørsmålet er hvorfor du går inn på slike innlegg og aktivt deltar i sytingen? Dette er koronaforum, der man diskuterer blant annet tiltak. Hva forventet du at folk skulle si her? Hurra for tiltakene, så herlig den nye tilværelsen er? Så fint at vi har korona? Hva konkret forventet du ved å gå inn på forumet?

Anonymkode: e8bc1...e2c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Så tusenkronersspørsmålet er hvorfor du går inn på slike innlegg og aktivt deltar i sytingen? Dette er koronaforum, der man diskuterer blant annet tiltak. Hva forventet du at folk skulle si her? Hurra for tiltakene, så herlig den nye tilværelsen er? Så fint at vi har korona? Hva konkret forventet du ved å gå inn på forumet?

Greia er jo at det ikke diskutereres stort sett, det er mest syting og klaging. Jeg skulle ønske det var litt ordentlige diskusjoner, men forumet er mer eller mindre overtatt av folk som gnager og gnager på det samme i tråd etter tråd. At man ikke er med i hylekoret betyr ikke at man er for alle tiltak og alt som skjer.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Greia er jo at det ikke diskutereres stort sett, det er mest syting og klaging. Jeg skulle ønske det var litt ordentlige diskusjoner, men forumet er mer eller mindre overtatt av folk som gnager og gnager på det samme i tråd etter tråd. At man ikke er med i hylekoret betyr ikke at man er for alle tiltak og alt som skjer.

Men hvis du vet at det er slik forumet er, hvorfor går du inn på sytetråder og klager i det uendelige om hvor mye det sytes og hvor deprimert du blir av det? Kom deg ut i frisk luft, gå tur, les en bok. Ikke fokuser på ting som gjør deg deprimert. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Er det ikke greit at det diskuteres her inne da, hvor en lett kan velge selv om en vil lese, fremfor IRL hvor du blir ufrivillig stående å høre på 🤷🏼‍♀️ Så kan de som vil blåse ut gjøre det ett sted og de som ikke vil finne på noe annet. 

Anonymkode: 0d597...6b6

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men hvis du vet at det er slik forumet er, hvorfor går du inn på sytetråder og klager i det uendelige om hvor mye det sytes og hvor deprimert du blir av det? Kom deg ut i frisk luft, gå tur, les en bok. Ikke fokuser på ting som gjør deg deprimert. 

Det var ikke meg som skrev det innlegget om å bli deprimert av forumet.

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Det er massevis av bra diskusjoner her inne. Hvis det er det du etterlyser, får du følge med litt, og ikke bare syte selv. 

Anonymkode: 65415...79b

Annonse

• Opprett ny...