Gå til innhold

Nå fjerner storbrittannia påbudet om munnbind!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og Spania skal åpne landet i sin helhet, men Norge sier nei til forslaget om å følge etter. Vi er altfor sirompa til å fjerne restriksjonene så fort.

Anonymkode: e8bc1...e2c

Vi skal ikke ha restriksjoner en dag lengre enn nødvendig. Sitat Støre. 

Neida, joda, teori og praksis da gitt. 

Anonymkode: 0d597...6b6

Blir dere seriøst aldri lei? Jeg har ikke vært innom forum på mange uker, men her sitter dere fremdeles og gremmes og klager i kor. Opphenget deres er mer skadelig for dere enn all verdens restriksjoner og tiltak. Det er jo ikke normalt! 

Anonymkode: ce063...098

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Blir dere seriøst aldri lei? Jeg har ikke vært innom forum på mange uker, men her sitter dere fremdeles og gremmes og klager i kor. Opphenget deres er mer skadelig for dere enn all verdens restriksjoner og tiltak. Det er jo ikke normalt! 

Skulle skrive akkurat det samme. Går aldri disse smågnagerne lei?

Anonymkode: 70f13...e1e

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Skulle skrive akkurat det samme. Går aldri disse smågnagerne lei?

Anonymkode: 70f13...e1e

Enn dere da? Dere går aldri lei av å klage over at andre klager? 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Enn dere da? Dere går aldri lei av å klage over at andre klager? 

Fint forsøk, men som du ser så har jeg ikke vært innom her på uker, om ikke måneder. Jeg har heller aldri klaget her før. Så spørsmålet mitt står seg. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Fint forsøk, men som du ser så har jeg ikke vært innom her på uker, om ikke måneder. Jeg har heller aldri klaget her før. Så spørsmålet mitt står seg. 

Hvordan kan jeg vite det når du er anonym? Kanskje er du her hver dag og klager. Og hvordan vet du at det er de samme som klager over tiltakene? Det er mange som er lei nå. Så spørsmålet mitt står seg også. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Koronaforumet kan nå døpes om til syteforum, for det er om å gjøre å klage mest mulig tydeligvis. Nesten umulig å føre fornuftige diskusjoner her inne lenger desverre.

Anonymkode: 05707...689

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Koronaforumet kan nå døpes om til syteforum, for det er om å gjøre å klage mest mulig tydeligvis. Nesten umulig å føre fornuftige diskusjoner her inne lenger desverre.

Nettopp. Fullt av folk som syter over hvor mye andre syter. Hver eneste dag. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nettopp. Fullt av folk som syter over hvor mye andre syter. Hver eneste dag. 

Oh my, som det singler i glasshuset 😂🤣

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Oh my, som det singler i glasshuset 😂🤣

Jepp, til dem som syter over at vi syter. De skjønner det bare ikke selv. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jepp, til dem som syter over at vi syter. De skjønner det bare ikke selv. 

Men er du ikke enig da? Hva godt kommer ut av denne evinnelige negative vinklingen på alt? Får dere en bedre hverdag av det? Jeg blir helt depressiv av å lese all gørra dere kommer med. 

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Men er du ikke enig da? Hva godt kommer ut av denne evinnelige negative vinklingen på alt? Får dere en bedre hverdag av det? Jeg blir helt depressiv av å lese all gørra dere kommer med. 

Men hvorfor leser du hele tiden da? Du kan velge å avstå fra å lese på koronaforumet, eller avstå fra å lese tråder med klaging over tiltak. Vi tvinger deg ikke til å lese noe som helst, derfor er det veldig merkelig at du fortsetter med det, hvis du blir deprimert av lesingen. Jeg unngår ting som gjør meg deprimert, men noen mennesker liker lidelse. 

Så kan du i samme slengen fortelle meg hva som er så positivt ved å ha inngripende tiltak? Synes du munnbind er fancy og at det er helt greit å være hjemme fra jobb med snørrete barn, mens kollegaene dine tar unna DINE oppgaver? Da er det jo greit, og du bør opprette egen tråd der dere gleder dere over tiltakene. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Men hvorfor leser du hele tiden da? Du kan velge å avstå fra å lese på koronaforumet, eller avstå fra å lese tråder med klaging over tiltak. Vi tvinger deg ikke til å lese noe som helst, derfor er det veldig merkelig at du fortsetter med det, hvis du blir deprimert av lesingen. Jeg unngår ting som gjør meg deprimert, men noen mennesker liker lidelse. 

Så kan du i samme slengen fortelle meg hva som er så positivt ved å ha inngripende tiltak? Synes du munnbind er fancy og at det er helt greit å være hjemme fra jobb med snørrete barn, mens kollegaene dine tar unna DINE oppgaver? Da er det jo greit, og du bør opprette egen tråd der dere gleder dere over tiltakene. 

Om du har et snev av leseforståelse så ser du at det er lenge siden jeg har lest på forumet. Nettopp fordi jeg ble deprimert og irritert av det. Jeg kan ikke tenke meg at det er bra for NOEN å sitte her og fokusere på alt som er galt. 

Det siste avsnittet ditt er så typisk for brukerne her inne. Selv om man ikke bruker livet på å gnåle om hvor fælt alt er betyr det ikke at man elsker tiltakene. Det er så veldig lite intelligent å komme med slike motargument. 

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Om du har et snev av leseforståelse så ser du at det er lenge siden jeg har lest på forumet. Nettopp fordi jeg ble deprimert og irritert av det. Jeg kan ikke tenke meg at det er bra for NOEN å sitte her og fokusere på alt som er galt. 

Det siste avsnittet ditt er så typisk for brukerne her inne. Selv om man ikke bruker livet på å gnåle om hvor fælt alt er betyr det ikke at man elsker tiltakene. Det er så veldig lite intelligent å komme med slike motargument. 

Men hvorfor kommer du tilbake dit du ble deprimert sist? Du synes koronaforumet er deprimerende og irriterende. Likevel vender du tilbake hit og bidrar til forlengelse av deprimerende og irriterende tråder. Vi fokuserer ikke på alt som er galt. Vi får ut gruff og irritasjon, og er glad etterpå. Det er ikke sunt å holde alt inne i seg, så det er kanskje derfor du er deprimert? Jeg kjenner forresten igjen skrivemåten og temaet for skrivingen, så nei, det har ikke vært lenge siden du skrev på forumet. Det er kun et par stykker her som hele tiden klager på hva andre skriver, i stedet for å overse innleggene og lese noe annet fornuftig.

Så dere kaller det å stille spørsmål ved inngripende tiltak fra myndighetene, for syting. Interessant! Dere mener befolkningen utelukkende og stilltiende skal akseptere alt, uten å stille spørsmål? Hva tenker dere skjer med demokratiet da?

Anonymkode: 73c90...325

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så dere kaller det å stille spørsmål ved inngripende tiltak fra myndighetene, for syting. Interessant! Dere mener befolkningen utelukkende og stilltiende skal akseptere alt, uten å stille spørsmål? Hva tenker dere skjer med demokratiet da?

De tenker ikke. De ønsker å klage over at andre klager og piner seg selv med vilje. Det er ikke noe mer å hente der.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor kommer du tilbake dit du ble deprimert sist? Du synes koronaforumet er deprimerende og irriterende. Likevel vender du tilbake hit og bidrar til forlengelse av deprimerende og irriterende tråder. Vi fokuserer ikke på alt som er galt. Vi får ut gruff og irritasjon, og er glad etterpå. Det er ikke sunt å holde alt inne i seg, så det er kanskje derfor du er deprimert? Jeg kjenner forresten igjen skrivemåten og temaet for skrivingen, så nei, det har ikke vært lenge siden du skrev på forumet. Det er kun et par stykker her som hele tiden klager på hva andre skriver, i stedet for å overse innleggene og lese noe annet fornuftig.

Og der kom påstanden om at man lyver igjen. Det er det du går til hver gang du får motargumenter. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og der kom påstanden om at man lyver igjen. Det er det du går til hver gang du får motargumenter. 

Jeg har vel ikke fått noen motargumenter, siden vi ikke diskuterer trådens tema (beklageligvis). Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor mennesker som blir deprimert av en bestemt ting med vitende og vilje utsetter seg for den samme tingen igjen og igjen. Og det er den samme påstanden som du kommer med - om at VI, altså konkrete brukere, skriver konkrete ting "hele tiden". Jeg kan akkurat som deg si at jeg ikke har vært på forumet på ett år, og du har like små muligheter til å sjekke dette som jeg har til å sjekke din påstand. 

Jeg også, når går det rette vei rundtomkring🥳 Alle skal få 🤪

Jeg henger ikke med på logikken her inne. Du skriver om hva England gjør, håper Norge følger etter. Det er syt og gnål? Men å lage en lang tirade over hvor depressivt det er å lese (gudene ved hvorfor det ble depressivt å lese at noen håper på noe) det er bare kalde fakta og nødvendig informasjon? 

Jeg skjønner ingenting, denne tråden her ble like ulogisk for meg som tråden om moren som ikke dro på kamp når faren hadde ungene. Kjenner jeg er milevis unna enkeltes syn på det hele 😅

Anonymkode: 0d597...6b6

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det som drives med her inne er syting, syting som ikke forandrer på noe. At det stilles spørsmål her inne forandrer ikke på noe som helst.

• Opprett ny...