Gå til innhold

Hva skjer om man tar vaksinen og blir corona-syk samtidig?

Anbefalte innlegg

Jeg har time for boosterdose i dag, men er nærkontakt til en smittet. Har vært så nær at jeg har flaks om jeg ikke er smittet. Testet negativt på hurtigtest nå, men er usikker på om jeg skal ta bilstereo eller se det an. Dersom jeg er så heldig at jeg slipper unna er jeg nesten garantert å bli smittet på andre hold de nærmeste dagene. 

Anonymkode: 42ea1...144

Fortsetter under...

Samboeren ble anbefalt å ikke ta den for er man uheldig og blir smittet kort tid etter så risikerer du bivirkninger fra vaksine OG sykdommen, så dobbelt opp! Og går det mindre enn tre uker fra vaksine til korona så tels den jo heller ikke.

Anonymkode: bc3e9...7f9

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Samboeren ble anbefalt å ikke ta den for er man uheldig og blir smittet kort tid etter så risikerer du bivirkninger fra vaksine OG sykdommen, så dobbelt opp! Og går det mindre enn tre uker fra vaksine til korona så tels den jo heller ikke.

Anonymkode: bc3e9...7f9

Tragisk sak i Drammen. Nå foreligger ikke obduksjonsrapport foreløpig, men denne 33-åringen fikk både flere blodpropp og blødning i hjernen etter at han fikk covid-19 kort tid etter han hadde fått vaksinen.

https://www.drm24.no/samfunn/petter-33-fra-drammen-ble-akutt-syk-og-dode-bratt/125700

Anonymkode: 7f9b7...eb4

Annonse

Tragisk sak i Drammen. Nå foreligger ikke obduksjonsrapport foreløpig, men denne 33-åringen fikk både flere blodpropp og blødning i hjernen etter at han fikk covid-19 kort tid etter han hadde fått vaksinen.

https://www.drm24.no/samfunn/petter-33-fra-drammen-ble-akutt-syk-og-dode-bratt/125700

Grusom sak. Og at ikke samboer og barna fikk komme inn på sykehuset for å ta farvel… Jeg har ikke ord. Uakseptabelt og horribelt. 

Anonymkode: f380a...40b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Altså. Haugevis med ting inntreffer samtidig. Du kan nynne «alle fugler» og samtidig få et takras i hodet. At ting sammenfaller i tid betyr ikke at det ene må ha forårsaker det andre.

Dette kan godt være fullstendig urelatert. 

Anonymkode: 38409...d1f

Altså. Haugevis med ting inntreffer samtidig. Du kan nynne «alle fugler» og samtidig få et takras i hodet. At ting sammenfaller i tid betyr ikke at det ene må ha forårsaker det andre.

Dette kan godt være fullstendig urelatert. 

Anonymkode: 38409...d1f

Relativt liten sjanse for det, da. Det kan du si om han som ramlet ned trappa og brakk armen og. Han kunne jo brukket armen uansett, det vet man aldri. 🤷‍♀️

Anonymkode: f380a...40b

• Opprett ny...