Anonym bruker Skrevet 24. januar 2022 #26 Skrevet 24. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke hvordan deltagerene som lever av å være kjente vil fremstå på den måten som enkelte av de gjør. Jeg er kurert for alltid med hensyn til å se noe som helst program som Niklas er med i. Anonymkode: 80c8b...b41 Jeg er helt enig i at dette var nedrige greier, og jeg har ikke sett eller hørt noe sted at noen er likegyldig til dette. Ikke at de engasjerer seg like mye alle sammen, men de syns dette var veldig dårlig. Det ødela farmen denne sesongen. Folk har såpass moral at noe er bare ikke greit eller morsomt. Anonymkode: 516b5...5f2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2022 #27 Skrevet 24. januar 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det var skuffende, et skikkelig lavmål. Hadde forventet bedre av samtlige unntatt Isak, for han er litt enkel og ganske feig. De to andre skuffet meg veldig. Jeg heiet på Kjersti her, men jeg så at Selbekk også reagerte. Jeg liker han, men han har overrasket meg stort med å være så usikker og lite tøff. For all del en fin fyr ellers, men iom at han turte å trykke Mohammedkarikaturen så trodde jeg han hadde mye mer selvtillit. Uansett. Stjeling er det største lavmålet jeg har sett der inne. Helt greit om en hadde snappet til seg en karamell liksom, men å stjele som de gjorde. Dritpinlig! Anonymkode: 516b5...5f2 Han er alt annet enn enkel. Anonymkode: db80f...772
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2022 #28 Skrevet 24. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Han er alt annet enn enkel. Anonymkode: db80f...772 Er han? Jeg mener ikke at han er dum, men han er vel ikke så dyp og komplisert heller. Anonymkode: 516b5...5f2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2022 #29 Skrevet 24. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er han? Jeg mener ikke at han er dum, men han er vel ikke så dyp og komplisert heller. Anonymkode: 516b5...5f2 Jo, det har jeg absolutt inntrykk av. Jeg tror han analyserer og leser situasjoner utrolig godt, og at han er lynende intelligent. Det er inntrykket jeg har etter å ha sett Norges tøffeste og Farmen så langt. Han var en helt annen type i Norges tøffeste enn han er i dette programmet. Men hva vet vel jeg, egentlig? Og hva ønsker jeg egentlig å vite 🤪 Anonymkode: db80f...772
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2022 #30 Skrevet 24. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jo, det har jeg absolutt inntrykk av. Jeg tror han analyserer og leser situasjoner utrolig godt, og at han er lynende intelligent. Det er inntrykket jeg har etter å ha sett Norges tøffeste og Farmen så langt. Han var en helt annen type i Norges tøffeste enn han er i dette programmet. Men hva vet vel jeg, egentlig? Og hva ønsker jeg egentlig å vite 🤪 Anonymkode: db80f...772 Lynende intelligent er han da ikke, for i såfall er han en god skuespiller. Man klarer å se sånt til en viss grad på blikket til folk. Smart i visse situasjoner ja, men ikke generellt lynende intelligent! Nå irriterer han meg ganske mye, så mulig at jeg er farget av det. Anonymkode: 516b5...5f2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2022 #31 Skrevet 24. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det får nok konsekvenser. På neste marked... Anonymkode: 24122...101 https://www.dagbladet.no/kjendis/stjal-mat---ingen-konsekvenser/75213137 Anonymkode: 80c8b...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå