Gå til innhold

Farmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister rett å slett helt respekten. Stjeling. Er det mulig? 

Anonymkode: 143d6...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer på at det ikke får noe konsekvens. Da vil jo dette gjenta seg hver gang. 

Anonymkode: ee067...3ee

Skrevet

Enig. Jeg liker ikke stjeling, selv ikke når det er et spill. Jeg kan kun forstå det hvis man MÅ for å overleve. Jeg tror også de kommer til å få «straff» for det senere, i form av mindre mat fra mentor el.l.

Anonymkode: 87eb2...464

Skrevet

Deter pinlig av voksne folk. Og man gjør da ikke sånt. Flaut foJeg kjenner jeg blir irritert. 

Heier på Kjersti som faktisk reagerer! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg reagerer på at det ikke får noe konsekvens. Da vil jo dette gjenta seg hver gang. 

Vi vet jo ikke hva som skjer rundt neste sving da. Kanskje vanker det noe konsekvens snart 😯🙃

Anonymkode: a66da...3b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Vi vet jo ikke hva som skjer rundt neste sving da. Kanskje vanker det noe konsekvens snart 😯🙃

Håper det!

Skrevet

Skuffende!  Lavmål.

Spesielt at ikke kjersti får støtte

Anonymkode: ca12f...27f

Skrevet

Hvem stjal hva?

Anonymkode: 80c8b...b41

Skrevet

Vil tippe de blir hata på neste marked! Det gjorde jo vondt å se på 😕

Anonymkode: cc8ea...d79

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvem stjal hva?

De stjal masse mat og godteri på markedet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De stjal masse mat og godteri på markedet.

Å nei, det er jo skikkelig flaut. Snakk om å fremstille seg som idioter.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Å nei, det er jo skikkelig flaut. Snakk om å fremstille seg som idioter.

Det verste var at de skryter uhemmet av det 🤮

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Deter pinlig av voksne folk. Og man gjør da ikke sånt. Flaut foJeg kjenner jeg blir irritert. 

Heier på Kjersti som faktisk reagerer! 

Enig. Heier på Kjersti!

Anonymkode: 58aae...67a

Skrevet

Det var skuffende, et skikkelig lavmål. Hadde forventet bedre av samtlige unntatt Isak, for han er litt enkel og ganske feig. De to andre skuffet meg veldig. Jeg heiet på Kjersti her, men jeg så at Selbekk også reagerte. Jeg liker han, men han har overrasket meg stort med å være så usikker og lite tøff. For all del en fin fyr ellers, men iom at han turte å trykke Mohammedkarikaturen så trodde jeg han hadde mye mer selvtillit.

Uansett. Stjeling er det største lavmålet jeg har sett der inne. Helt greit om en hadde snappet til seg en karamell liksom, men å stjele som de gjorde. Dritpinlig! 

Anonymkode: 516b5...5f2

Skrevet

Jeg ble veldig overrasket. Har aldri skjedd før såvidt jeg har sett. Nå visste vi fra media at Isak er frontfiguren i smuglingen, så han visste jeg var litt badguy, men at Niklas har så lav moral, det overrasket meg veldig. Og skuffet meg, fordi han virker såå snill og allright ut selv om han også fremstår som litt morsom og farskete. Stjeling er ikke greit. Sophie orker jeg ikke bry meg så hardt på, for hun eier jo ikke karakter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg ble veldig overrasket. Har aldri skjedd før såvidt jeg har sett. Nå visste vi fra media at Isak er frontfiguren i smuglingen, så han visste jeg var litt badguy, men at Niklas har så lav moral, det overrasket meg veldig. Og skuffet meg, fordi han virker såå snill og allright ut selv om han også fremstår som litt morsom og farskete. Stjeling er ikke greit. Sophie orker jeg ikke bry meg så hardt på, for hun eier jo ikke karakter. 

Syns ikke at du var særlig rettferdig nå, for Sophie har holdt seg unna drama og jobbet bra hele tiden. Hun er ærlig og litt morsom også og fremstår veldig sympatisk syns nå jeg. Godt likt der inne er hun også. Men denne stjelingen var nedrige greier. Mulig hun vil være et eksempel for Isak, men ingen unnskyldning. Hun er 27 år. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Enig ang Niklas, mistet helt sansen for han. Er det den sanne siden av han vi så kanskje.

Skrevet

Der tapte de seg! Og han Niklas - PFØY!! Heier på Kjersti og det sjokkerer meg at det ikke var noen som støttet henne.

Anonymkode: d4ad1...88b

Skrevet

Nå har jeg ikke sett denne sesongen av Farmen rett og slett fordi jeg er mot å se noe som helst som Sophie er med i. Men jeg undres over at noen velger å gjøre umoralske ting, har de glemt at det er kamera overalt og at det kan ende opp på TV? Joda det er et spill, men man skal vel kunne leve med de valgene man gjør uansett. 

Anonymkode: f703a...237

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg ikke sett denne sesongen av Farmen rett og slett fordi jeg er mot å se noe som helst som Sophie er med i. Men jeg undres over at noen velger å gjøre umoralske ting, har de glemt at det er kamera overalt og at det kan ende opp på TV? Joda det er et spill, men man skal vel kunne leve med de valgene man gjør uansett. 

Anonymkode: f703a...237

Nå er det ikke for å rette pekefinger på det de skulle finne på av umoralske ting der inne. Å smugle inn ting er utrolig dumt og det ødelegger en del av spillet. Men å stjele som de gjorde her,er bare forkastelig. At tv2 lager det slik er ikke greit. Syns kanalen begynner å gjøre litt for mange dumheter og merkelige valg nå. 

Skrevet

Blir bare dummere og dummere det programmet der. Håper det er siste sesong rett og slett. 

Skrevet

Det får nok konsekvenser. På neste marked... 

Anonymkode: 24122...101

Skrevet

Det jeg spør meg er om det er fordi det er et spill de får seg til å stjele åpenlyst eller om de er tyver irl også. Å fremstille seg som kjeltringpakk på tv er da utrolig korttenkt, spesielt når man lever av sitt ‘gode navn og rykte’. 

Anonymkode: 83fee...dbc

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det jeg spør meg er om det er fordi det er et spill de får seg til å stjele åpenlyst eller om de er tyver irl også. Å fremstille seg som kjeltringpakk på tv er da utrolig korttenkt, spesielt når man lever av sitt ‘gode navn og rykte’. 

Anonymkode: 83fee...dbc

Dette var jo avtalt spill med produksjonen. Det var derfor han første spurte om de kunne passe boden. Tv2 er bare ute etter reaksjoner og engasjement. De har tatt noen rare valg i det siste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dette var jo avtalt spill med produksjonen. Det var derfor han første spurte om de kunne passe boden. Tv2 er bare ute etter reaksjoner og engasjement. De har tatt noen rare valg i det siste. 

Jeg skjønner ikke hvordan deltagerene som lever av å være kjente vil fremstå på den måten som enkelte av de gjør. Jeg er kurert for alltid med hensyn til å se noe som helst program som Niklas er med i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...