Gå til innhold

Unngår dere negative innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fra bestemte brukere? 

Anonymkode: dc516...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg unngår innlegg med overskrift som ikke virker interessante. Men hvis det blir mange svar på dem også, så blir jeg fristet til å sjekke

Anonymkode: 0fe84...b1b

Skrevet

Jeg unngår « det er så synd på meg og jeg har det så fælt innlegg»

Skrevet

Det spørs hva du mener med negative innlegg. Om det er noen som har det tungt og søker råd kan jeg bidra i tråden. Men om det blir innlegg etter innlegg med noenlunde samme innhold og hvor både man selv og andre har prøvd x antall ganger å være positive pg støttede, da unngår jeg dem. Slike personer suger livsgleden fra meg og det orker jeg ikke. 

Anonymkode: ab236...38f

Skrevet

Noen ganger hopper jeg over dem, andre ganger er det deilig å lese klagingen for å kjenne på hvor godt jeg har det selv.

Anonymkode: 75880...2b9

Skrevet

Nei, tvert imot. Negative innlegg er de jeg leser først. Innlegg hvor alt er lyserosa er kjempe kjedelig.

Anonymkode: 05be0...b08

Skrevet

Jeg hopper fort ut av innlegg med mange svar der noen bare er ute etter å krangle. DET er kjedelig, det!!!!

Anonymkode: 57122...e80

Skrevet

Unngår innlegg jeg ser tenderer til drittslenging mot deltagere. Det orker jeg ikke. Alt annet gir jeg jo en sjanse, og helt greit at folk får ut annet enn rosa svada. 

Anonymkode: 4e6de...781

Skrevet

Det spørs hva negativiteten går ut på. Jeg er en person som generelt ikke lar meg påvirke av at andre er i dårlig humør eller har behov for å få ut gruff. Og da mener jeg frustrert og oppgitt gruff, ikke ondsinnet og skadelig gruff. Så det er helt greit å lese innlegg der HI klager på noe som han eller hun opplever som urettferdig, sårt, leit eller dritt. Kanskje har jeg vært i lignende situasjon og kan gi råd, kanskje kan jeg bare gi virtuell klem til vedkommende for å få hans eller hennes dag bedre.

Jeg styrer heller unna innlegg med masse regnbue-fantasiland-kjemperosa-parfymert-jeg-er-så-lykkelig-hele-tiden-innlegg. Man ser med en gang at det ikke er ekte, for ingen er dritlykkelig døgnet rundt hele året og synes ALT er fantastisk hele tiden, og at de som ikke synes det, er lite løsningsorienterte, negative og fæle. Det er heller ikke noe poeng å diskutere når folk skriver at de har det kjeeempefint. Ja, det er bra at de har det, men hva skal jeg skrive da? Som regel leser jeg slike innlegg, håper at mye i dem er ekte, gleder meg over HI og scroller videre.

Det jeg ikke skjønner, er de som med vitende og vilje går inn på innlegg der tittelen skriker "klage!", og så klager de over at HI klager. Hvis man blir så påvirket av negative innlegg, er kanskje det beste stalltipset å ikke gå inn på dem.

Anonymkode: 1c0ae...7e3

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (11 timer siden):

Jeg unngår « det er så synd på meg og jeg har det så fælt innlegg»

Virkelig? Du svarer jo alltid i slike tråder at folk må se lyst på livet. 😳

Anonymkode: 8e71c...e72

Skrevet (endret)

Kjem an på. Av og til orkar eg, andre gongar orkar eg ikkje. Eg fekk skjult heile koronaforumet, og med det forsvann halvparten av svadaen frå forsida. Då har eg meir tålmod med resten.

Men det er skilnad på negative innlegg. Dei som vil ha hjelp opp av gjørma toler eg betre enn dei som vil ha selskap nede i mørket.

Nokre nick søker eg å unngå, men så blir eg dradd mot innlegga som ein mygg mot lyset. Det blir ei slags guilty pleasure.

Endret av ☆☆☆
Skrevet
☆☆☆ skrev (17 timer siden):

Kjem an på. Av og til orkar eg, andre gongar orkar eg ikkje. Eg fekk skjult heile koronaforumet, og med det forsvann halvparten av svadaen frå forsida. Då har eg meir tålmod med resten.

Men det er skilnad på negative innlegg. Dei som vil ha hjelp opp av gjørma toler eg betre enn dei som vil ha selskap nede i mørket.

Nokre nick søker eg å unngå, men så blir eg dradd mot innlegga som ein mygg mot lyset. Det blir ei slags guilty pleasure.

Er som å kikke på bilulykker… 

Anonymkode: 5105a...be0

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Man ser med en gang at det ikke er ekte, for ingen er dritlykkelig døgnet rundt hele året og synes ALT er fantastisk hele tiden, og at de som ikke synes det, er lite løsningsorienterte, negative og fæle.

Det vet jo ikke du. Det går fint an å være lykkelig tvers igjennom. 

Anonymkode: 5105a...be0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...