Gå til innhold

Toro blomkålsuppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg har fløte og blomlål oppi denne, og bacon. Er den da god? 

Anonymkode: 80861...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig. Jeg bruker et helt blomkålhode oppi.

Anonymkode: 2349e...f68

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Veldig. Jeg bruker et helt blomkålhode oppi.

Koker du blomkålen ferdig, og så har den oppi ferdig suppe?

Skrevet

Jq  men hvis du har glømte  blomkål, buljong og litt krydder trenger du ikke posen.

Anonymkode: 3594a...53b

Skrevet

Jeg liker den ikke uansett. Med all den justeringen er det like fort gjort å lage den hjemmelaget. Har du den allerede i skapet og må bruke den, så ville jeg slengt på noe krydder i tillegg

Anonymkode: 4cd15...adc

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg liker den ikke uansett. Med all den justeringen er det like fort gjort å lage den hjemmelaget. Har du den allerede i skapet og må bruke den, så ville jeg slengt på noe krydder i tillegg

Jeg lager alltid blomkålsuppe fra bunnen. Nå har jeg noen poser fra Toro, tenkte prøve den.. Ha oppi fløte og melk, istedet for vann. Koke blomkål, og ha buketter oppi ferdig suppe. Evnt ha oppi litt vann med grønnsaksbuljong. Blir barna som elsker min hjemmelagede skuffet tror du?

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Koker du blomkålen ferdig, og så har den oppi ferdig suppe?

Nesten ferdig.

Skrevet

Jeg synes Toroposen er ganske god faktisk👍Bruker fløte, ekstra blomkål og bacon. I tillegg finklipper jeg gressløk, river litt parmesan og nykvernet pepper på toppen😊

Anonymkode: 63ac3...afc

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lager alltid blomkålsuppe fra bunnen. Nå har jeg noen poser fra Toro, tenkte prøve den.. Ha oppi fløte og melk, istedet for vann. Koke blomkål, og ha buketter oppi ferdig suppe. Evnt ha oppi litt vann med grønnsaksbuljong. Blir barna som elsker min hjemmelagede skuffet tror du?

Aner ikke. Mine spiser ikke hjemmelaget heller. Vennene deres elsker den fordi den ikke er Toro😂 Men hvorfor ikke prøve. Det er jo ganske bortkastet å ha suppen liggende i skapet

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes Toroposen er ganske god faktisk👍Bruker fløte, ekstra blomkål og bacon. I tillegg finklipper jeg gressløk, river litt parmesan og nykvernet pepper på toppen😊

Bruker du bare fløte som veske, eller også vann?

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men hvor god er toroposen uten alt det da tro?

Anonymkode: aaa66...a36

Skrevet
On 1/23/2022 at 9:02 PM, Anonym bruker said:

Hvis jeg har fløte og blomlål oppi denne, og bacon. Er den da god? 

Synes den er god uansett jeg da ,men ja blir jo litt ekstra digg med det

Anonymkode: fef2b...f47

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2022-1-23 den 21.18):

Neida. Den Toro suppa er god! 

Anonymkode: d82ae...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...