Gå til innhold

2000 demonstrerte mot koronapass og restriksjoner i Oslo i går

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det ble nevnt, men noen stor nyhet var det jo ikke akkurat. Om det var så mye som 2000 mennesker tviler jeg også på.

Anonymkode: 2644b...b5c

Hvorfor det? Så du de? 

Anonymkode: cd427...0bf

Hehe, de ventet til de kunne lage en artikkel som skaper litt reaksjoner i stedet. Du vet, så lenge man kan ha noen å hate litt, da engasjerer det litt mer. 

https://www.itromso.no/nyheter/i/9K00xl/charter-svein-demonstrerte-mot-koronatiltak-i-tromsoe

Anonymkode: f3f9c...fa6

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hehe, de ventet til de kunne lage en artikkel som skaper litt reaksjoner i stedet. Du vet, så lenge man kan ha noen å hate litt, da engasjerer det litt mer. 

https://www.itromso.no/nyheter/i/9K00xl/charter-svein-demonstrerte-mot-koronatiltak-i-tromsoe

Hvorfor skulle en lokalavis fra Tromsø skrive om en liten demonstrasjon i Oslo? Kjempeoverskrift: "Knapt 1 promille av østlendingene protesterer mot koronatiltak!"?

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor skulle en lokalavis fra Tromsø skrive om en liten demonstrasjon i Oslo? Kjempeoverskrift: "Knapt 1 promille av østlendingene protesterer mot koronatiltak!"?

Tok ikke poenget mitt, ser jeg. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Kan du forklare?

Hun skrev det jo i første innlegget sitt. Til og med jeg tok poenget, og jeg er dum som et brød. 

Anonymkode: d0ff7...e3a

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hun skrev det jo i første innlegget sitt. Til og med jeg tok poenget, og jeg er dum som et brød. 

Anonymkode: d0ff7...e3a

Jeg ser ikke logikken. Hvorfor skulle en tromsøavis skrevet om den demonstrasjonen?  Jeg er helt enig I at det er mye tullete kjendisstoff i avisene, men dette hadde jo ingenting med demonstrasjonen i Oslo å gjøre.

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg ser ikke logikken. Hvorfor skulle en tromsøavis skrevet om den demonstrasjonen?  Jeg er helt enig I at det er mye tullete kjendisstoff i avisene, men dette hadde jo ingenting med demonstrasjonen i Oslo å gjøre.

Enig med deg.

Anonymkode: f881e...b5a

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det var demonstrasjoner flere steder i Norge, ikke bare Oslo. Man gidder ikke skrive om det før det er noen å henge ut. For det er det som genererer klikk. Folk elsker å hate charter-Svein, da går kommentarfeltet av skaftet. Demonstrasjon er ikke fullt så spennende, det er først når en kjendis brenner munnbindet at noen bryr seg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det var demonstrasjoner flere steder i Norge, ikke bare Oslo. Man gidder ikke skrive om det før det er noen å henge ut. For det er det som genererer klikk. Folk elsker å hate charter-Svein, da går kommentarfeltet av skaftet. Demonstrasjon er ikke fullt så spennende, det er først når en kjendis brenner munnbindet at noen bryr seg. 

De gidder ikke å skrive om det fordi folk demonstrerer for tullete ting.

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Noen demonstrerer stort sett hver dag. Det blir sjelden de store oppslagene. Jeg har sett det nevnt både demonstrasjonen i Oslo og Bergen  pluss et sted jeg ikke husker. Det har ikke blitt fortiet, men det er jo ikke noe å lage store oppslag om.

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Men charter-Svein gidder de skrive om da, ikke bare det, han har jo hatt korona til og med. Wow. Oppslag i alle avisene. Skikkelig nyttig nyhetsinformasjon. Står for påstanden min om at de skriver om noe som vekker følelser og genererer klikk, uavhengig nyhetsverdi. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men charter-Svein gidder de skrive om da, ikke bare det, han har jo hatt korona til og med. Wow. Oppslag i alle avisene. Skikkelig nyttig nyhetsinformasjon. Står for påstanden min om at de skriver om noe som vekker følelser og genererer klikk, uavhengig nyhetsverdi. 

Du "står for" et utsagn like kontroversielt som å påstå at vann er vått? Du har virkelig dine meningers mot.

Anonymkode: ccbb9...882

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du "står for" et utsagn like kontroversielt som å påstå at vann er vått? Du har virkelig dine meningers mot.

Passer godt inn i offer-mentaliteten til HI..

Anonymkode: 6f497...637

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Overhodet ikke. Blir det først innført så går de ikke så lett tilbake på det.

Mange vaksinerte er med også.

Anonymkode: cd427...0bf

Anonym bruker skrev (På 24.1.2022 den 18.40):

Har noen påstått at det var kontroversielt? Jeg mener avisene skriver om saker kun for klikk, ikke nyhetsverdi. Det er ikke noe nytt eller kontroversielt i det, men jeg kan da allikevel mene det uten at du skal bli ufin. 

• Opprett ny...