Gå til innhold

Ville du valgt sorte eller hvite vindu på hytta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aluminium. Hytta ligger ved sjøen. Panel skal holdes i jordtoner (reguleringsplan).

Anonymkode: d6717...5f7

Skrevet

Sort. 

Anonymkode: 278ca...34a

Skrevet

Sorte.

Anonymkode: 907da...160

Skrevet

Jeg ville valgt hvite. Men det kommer jo an på hva du liker. Jeg liker lys, og jeg liker ikke stilen til Halvor Bakke som han lager hytter på fjellet hvor alt er mørkt og liksom lunt. 

Anonymkode: d07e7...2c6

Skrevet

Ville valgt hvite, jeg er ikke super glad i å tørke støv hver gang jeg kommer på hytta. Hadde sorte hyller i stua før, jeg ble helt gal over hvor fort støv syntes der. 

Jeg vil si sort er penest, men det er ikke aktuelt hos oss. 

Anonymkode: 4872c...dbf

Skrevet

Det kommer an på hvilken av jordfargene hytten har, hvor brede vinduene er/hvor mye av dette vil synes, hvilken farge man ser for seg på listene rundt vindu, hvilken farge vannbrett skal ha osv. 

Anonymkode: f23ac...311

Skrevet

Hvitt. På sort ser du alt, og i tillegg blir det veldig varmt på sommeren når det er fint vær. I tillegg til at alt støv og rusk vises mye bedre.

Og så synes jeg det er finere med det lyse enn alt det mørke.

Anonymkode: f861a...962

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det kommer an på hvilken av jordfargene hytten har, hvor brede vinduene er/hvor mye av dette vil synes, hvilken farge man ser for seg på listene rundt vindu, hvilken farge vannbrett skal ha osv. 

Gråbrun kledning. Hvitlaserte furuvegger inne. Bare selve vinduet som skal være sort eller hvitt, karmene blir lik veggene.

Skrevet

Skal selv bygge hytte, da på fjellet. Har i tre år vært fast bestemt på svart. Nå har jeg gått vekk fra det, har allerede blitt lei fargen. Det blir hvit, det er mer tidløst. 

Anonymkode: 26237...f68

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Gråbrun kledning. Hvitlaserte furuvegger inne. Bare selve vinduet som skal være sort eller hvitt, karmene blir lik veggene.

Hvitt. Det er ved sjøen. Dere er der kanskje mest om sommeren. Hvitt til gråbrun løfter, svart tynger synes jeg. 

Anonymkode: a4a5a...511

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Da ville jeg valgt hvit

Skrevet

Grå. Ikke helt svart da møkk synes så godt med saltvann. Hvitt blir fort veldig møkkete det også+ at det blir for mye kontrast.

Anonymkode: 8233a...fa4

Skrevet

Ikke sorte, ihvertfall. Hvite, grå, brune eller aluminium, avhengig av stilen på hytta ellers. Jeg synes sorte vinduer og sort interiør ser ganske harry ut, med noen få unntak. Det kan se moderne ut nå, men om et par år kommer det til å skrike "2020!" lang vei. 

Anonymkode: 49134...07c

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ikke sorte, ihvertfall. Hvite, grå, brune eller aluminium, avhengig av stilen på hytta ellers. Jeg synes sorte vinduer og sort interiør ser ganske harry ut, med noen få unntak. Det kan se moderne ut nå, men om et par år kommer det til å skrike "2020!" lang vei. 

Anonymkode: 49134...07c

Enig. Føler en del hytteblogger på Instagram - hyttene har jo blitt helt sjelløse. «Alle» velger innenfor samme fargeskala (for at det skal se «liksomgammelt» ut) og alle hytter ser helt like ut. Null kreativitet. «Dempet sort» er blitt vår tids «bonderød».

Anonymkode: a2301...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...