Anonym bruker Skrevet 26. januar 2022 #76 Skrevet 26. januar 2022 Anonym bruker skrev (På 25.1.2022 den 1.39): Ikke alle barn er det et privilegium å ha til bords, nei. Like lite som det er et privilegium å ha hvilke som helst voksne på besøk. Noen er faktisk hyggeligere enn andre. Anonymkode: b9d9b...02f Tja. Det er jo våre egne barn, som vi har formet og oppdratt, som velger vennene sine. Jeg kan med hånden på hjertet si at alle mine barns gode venner er barn og ungdommer som jeg liker å ha på besøk og dele måltider med. Vi har også med oss flere av dem på hytta med jevne mellomrom. Men jeg kan godt også innrømme at vi har et par barn i området som oppsøker mine barn sporadisk, og som ikke er av dem barna mine selv velger å være sammen med. Disse barna har mer utfordrende oppførsel, dårligere sosiale ferdigheter, få eller ingen nære venner. Jeg inkluderer disse barna i måltider, og gjør det jeg kan for at de skal føle seg velkommen. Men det krever mer av meg enn barnas nære venner gjør. Anonymkode: 57f7b...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå