Gå til innhold

Selvskryt ved jobbsøknad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skryter dere av dere selv i cv og jobbsøknader? Hvor flinke skal dere være til noe for at dere skal skrive at dere er gode på det?

Anonymkode: 9af6c...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skryter ikke. Skriver bare fakta

Anonymkode: a9776...f5d

Skrevet

Jeg selger meg selv. Dvs noe selvskryt. Det er lov å være god til noe og det er lov å si det. Det er lov å være stolt av at man mestrer noe godt. 

Jeg har alltid fått tilbakemelding på at jeg er sosial, positiv og er med på å lage et godt og inkluderende arbeidsmiljø. Så jeg kan fint skrive noe som: "jeg bidrar til et godt arbeidsmiljø og vil være et positivt tilskudd hos dere". 

Også skriver jeg aldri "håper på positivt respons" e.l.

Jeg skriver "ser frem til å høre fra dere". Man må jo ha tro på å få jobben 😉

Anonymkode: e0909...42c

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg selger meg selv. Dvs noe selvskryt. Det er lov å være god til noe og det er lov å si det. Det er lov å være stolt av at man mestrer noe godt. 

Jeg har alltid fått tilbakemelding på at jeg er sosial, positiv og er med på å lage et godt og inkluderende arbeidsmiljø. Så jeg kan fint skrive noe som: "jeg bidrar til et godt arbeidsmiljø og vil være et positivt tilskudd hos dere". 

Også skriver jeg aldri "håper på positivt respons" e.l.

Jeg skriver "ser frem til å høre fra dere". Man må jo ha tro på å få jobben 😉

Anonymkode: e0909...42c

Jeg avslutter med «ser frem til innkallelse til intervju», men det er ikke selvskryt. Det er jo fakta. Man søker vel ikke på jobber man ikke vil ha på den ene eller andre måten

Anonymkode: a9776...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...