Gå til innhold

Hva slags symptomer hadde dere voksne på korona?

Anbefalte innlegg

Vi har masse smitte rundt oss, på arbeidsplassen, ungene på skolen. Minstejenta fikk feber og hodevondt i går,bedre idag men fortsatt vondt i hodet. Jeg har hatt vondt i hodet på en annerledes måte enn før siden fredag kveld, ikke så vondt at jeg trenger smertestillende, føler meg kald selv om jeg ikke har feber..Hurtigtestene er negative..

Hva slags symptomer hadde dere og var dere syke?

Anonymkode: 78b89...5e5

Fortsetter under...

Jeg har hatt corona to ganger, og begge gangene har vært ganske likt. Sår hals, vondt i ryggen/musklene, hodepine (kom på dag to). Nå sist med omikron nøys jeg masse, det gjorde jeg ikke sist. Smak og lukt forsvant på dga to begge gangene. 

Hvis du er usikker tar du en pcr, de er mer nøyaktige. 

Takk for svar 😊 Jeg ser an litt før jeg evt bestiller time så jeg får tatt en pcr test. Hodepine er eneste symptom..Dattera har tatt pcr test idag siden hun hadde feber og hodepine i går, feber borte idag men fortsatt hodepine så teststasjonen ville hun skulle komme å ta en test siden jun er nærkontakt på skolen.

Hi

Anonymkode: 78b89...5e5

Jeg hadde influensasymptomer, feber, vondt i hodet og kroppen, begynte å hoste etterhvert, følte meg generelt elendig. Et av barna hadde det samme, men kastet opp i tillegg. Var noen festlige dager!

Anonymkode: 85731...7a6

• Opprett ny...