Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Sønnen min blir 30 år og jeg har lyst å gi en gave som varer. Smykker er ikke noe for han, men han liker å pynte seg med en pen klokke. Er det noen som har tips til tøffe og gode klokker. De kan gjerne koste litt, men ikke akkurat Rolexpriser. Anonymkode: d9477...46a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Hvilken prisklasse tenker du på da? Når du sier at den gjerne kan koste litt, så er det vanskelig å vite om du tenker 5.000, 10.000 eller 50.000 Breitling og Omega er flotte og populære klokker, med priser fra ca 35.000 for de billigste variantene. Men når man skal kjøpe en så dyr klokke, så er det viktig å vite hvilken stil personen liker. Anonymkode: 3fc5c...f06
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvilken prisklasse tenker du på da? Når du sier at den gjerne kan koste litt, så er det vanskelig å vite om du tenker 5.000, 10.000 eller 50.000 Breitling og Omega er flotte og populære klokker, med priser fra ca 35.000 for de billigste variantene. Men når man skal kjøpe en så dyr klokke, så er det viktig å vite hvilken stil personen liker. Anonymkode: 3fc5c...f06 Jeg tenker nok mellom 20’ og 50’. Jeg kjenner jo sønnen godt og tror jeg kan treffe ganske godt mtp stil, spesielt med søstrene på laget. hi Anonymkode: d9477...46a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Mannen min har en klokke fra Tag Heuer, tror den har en verdi på 15.-20.000 kroner. Armbånd i stål og ikke altfor stor, ikke dykkerklokkestørrelse liksom. Det og gifteringen er eneste smykkene han bruker. Ene sønnen min, som er litt nærmere din i alder har en Gant klokke til 1.500 kroner. Helt annen stil, skinnreim. Andre sønnen min har en smartklokke fra Polar, kjøpte for aller første lønnen sin for ikke så lenge siden. Tror den kostet mellom 3 og 4.000 kroner. Anonymkode: f36fa...83a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker nok mellom 20’ og 50’. Jeg kjenner jo sønnen godt og tror jeg kan treffe ganske godt mtp stil, spesielt med søstrene på laget. hi Anonymkode: d9477...46a Tag Heuer som mannen min har er et anerkjent merke som urmakerne kjenner godt. Klokka til mannen min er sikkert 20 år gammel og han hadde den inne til service i fjor, da bestilte urmakeren nye pakninger og sånt så den skulle fortsette å være 100% vanntett. Det er jo noen deler i en klokke som må byttes innimellom, utenom batteriet, og da er det greit å ha en klokke det er lett å få tak i deler til. Urmakeren sa at f.eks pakningene som gjør at klokken er helt tett tørker/går litt i oppløsning og må skiftes for å holde klokken helt tett. Dette var første gangen mannen hadde service på sin. Anonymkode: f36fa...83a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker nok mellom 20’ og 50’. Jeg kjenner jo sønnen godt og tror jeg kan treffe ganske godt mtp stil, spesielt med søstrene på laget. hi Anonymkode: d9477...46a https://www.urverket.no/breitling-avenger-automatic-43-bla-stal-o43-mm-p-344168.html?gclid=EAIaIQobChMIopeF1aHI9QIVxQwGAB2JCAISEAQYASABEgJ63fD_BwE https://www.urverket.no/omega-de-ville-prestige-co-axial-395mm-bla-laer-o395-mm-p-55818.html På denne siden er et godt utvalg, her kan man iallefall se litt og finne ut hva som kan passe til din sønn. Det er så utrolig mange ulike stiler at det er vanskelig å komme med tips. Tøff klokke i dykkerklokkestil eller pen og elegant med skinnrem? Sønnen din er iallefall heldig om han får en slik kvalitetsklokke i gave 😊 Anonymkode: 3fc5c...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå