Anonym bruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg blir sprø. Gutta på 10 og 12 kan bruke hele dagen sin på skjerm dersom de ikke blir stoppet. Nå har jeg tenkt til å innføre streng skjermtid, men hva vil dere si er ok? Tar i mot tips både for hverdag og helg. Anonymkode: 62af8...00f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Må gjøre det samme her. Det blir maks to timer på ukedagene. Det samme i helgene men da kan det evt innvilges mer om de har vært ute/gjort et eller annet fornuftig i løpet av dagen...min sønn sitter 24/7 om han får lov. Samtidig synes han at det er mye han gjerne skulle gjort, men sier han ikke klarer å skru av når han har begynt. Det er fader meg som dop. Får en diskusjon når jeg skrur av, det er så kjeeeeedelig. Det overser jeg....etter ti minutter er han i gang med noe annet. Jeg tenker unger trenger hjelp til å begrense skjermtiden. Virkelig. Han er 10 år. Anonymkode: 38007...f6c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Må gjøre det samme her. Det blir maks to timer på ukedagene. Det samme i helgene men da kan det evt innvilges mer om de har vært ute/gjort et eller annet fornuftig i løpet av dagen...min sønn sitter 24/7 om han får lov. Samtidig synes han at det er mye han gjerne skulle gjort, men sier han ikke klarer å skru av når han har begynt. Det er fader meg som dop. Får en diskusjon når jeg skrur av, det er så kjeeeeedelig. Det overser jeg....etter ti minutter er han i gang med noe annet. Jeg tenker unger trenger hjelp til å begrense skjermtiden. Virkelig. Han er 10 år. Anonymkode: 38007...f6c Takk for svar - ser ut som vi har samme erfaring. Jeg tenker også at to timer i ukedagene er fint. Helgene kanskje noen timer morgen og noen timer kveld? Anonymkode: 62af8...00f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 20 hours ago, Anonym bruker said: Jeg blir sprø. Gutta på 10 og 12 kan bruke hele dagen sin på skjerm dersom de ikke blir stoppet. Nå har jeg tenkt til å innføre streng skjermtid, men hva vil dere si er ok? Tar i mot tips både for hverdag og helg. Anonymkode: 62af8...00f La de spille, ser ikke problemet, her er det mye spilling November til mars,eller er han mye ute med venner og trener 2 ganger i uka fra April til Okotober får han en time pr dag ,hvis det ikke regner veldig eller er veldig kaldt Anonymkode: c9f34...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå