Anonym bruker Skrevet 22. januar 2022 #26 Skrevet 22. januar 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Det må jo være kødd, men i tilfelle det ikke er det... Jeg mener at min eks er urimelig fordi de ikke ønsker å ha barna mer. Selv om barna stort sett er med eksen i ukedsgrne, så eksen tilnærmet aldri har rid for seg selv, må det være forståelig at jeg trenger fri og tid for meg selv. Min eks har som sagt aldri alenetid, men det er allikevel urimelig at jeg må ta alle mine barn samlet. Det er tross alt bedre at eksen som har hatt kranglende barn alene gjennom uka, ikke skal få tid til å hente seg inn slik at jeg kan ha fritid og minst mulig ansvar for barna. Det er jo faktisk urimelig ar jeg skal ta min del av ansvaret for egne barn. Det er bedre at eksen brenner lyset i begge ender slik at jeg kan være uthvilt. Jepp. Eksem sin virker svært urimelig... Anonymkode: d322c...1cf Hvor full er du? Anonymkode: 4298f...0e9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2022 #27 Skrevet 22. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så med en gang det er snakk om en mann, så er det helt greit. Tenkte meg det Anonymkode: 4e756...815 Det dreier seg ikke om å være mann eller kvinne men om å ikke se at motparten oppfatter situasjonen annerledes enn en selv. Anonymkode: dd9b4...aa6
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2022 #28 Skrevet 22. januar 2022 Her hadde barna en periode hvor de kranglet veldig og da ble samværet sånn helg 1: begge hos mor helg 2: jente hos mor, gutt hos far helg 3: begge hos mor helg 4: gutt hos mor, jente hos far helg 5: begge hos mor helg 6: begge hos far Etter et par år hadde kranglingen roet seg, så er de begge på samme sted mor, mor, far, mor, mor, far osv. men for en liten periode funker det jo Anonymkode: b2e42...f92
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2022 #29 Skrevet 22. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Min eks mener jeg er urimelig pga jeg ønsker ikke å ha alle 3 barna på samvær samtidig, de krangler så mye og det orker jeg ikke. Derfor ønsker jeg 1 barn av gangen. Jeg ønsker å ha alenetid i ukedagene pga jeg skal diverse ting. Har meldt meg på kurs og diverse arrangement. Og da kan jeg ikke ha barna. Dessuten har jeg bare 2 soverom. Hva mener dere? Jeg syns det er dumt at min eks konstant presser meg til å ha barna mere. Anonymkode: 232f9...e34 Særlig. Godt forsøk trollmor! INGEN er så ræva som det der. Altså deg, ikke eksen. Anonymkode: f6f67...480
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #30 Skrevet 23. januar 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Særlig. Godt forsøk trollmor! INGEN er så ræva som det der. Altså deg, ikke eksen. Anonymkode: f6f67...480 Hvis jeg da sier at det ikke er troll ! Virkelig! Anonymkode: 232f9...e34
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2022 #31 Skrevet 23. januar 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Har du vurdert å ta et slikt Cos-kurs? Ta det opp på familievernkontoret, og ikke vinkle det mot samværsordningen, men det at ungene krangler så mye, og at det kanskje ikke er så rart siden du og han krangler som dere gjør om barna. At med et slikt kurs så kan dere kanskje lære ungene deres å bli mer konstruktive når de uttrykker det de føler og behandle hverandre med mer respekt og omtanke? Med en slik vinkling så vil far kanskje være litt mer positiv til å gå et slikt kurs sammen med deg. Og om han ikke vil - gå et slikt kurs selv. Dere trenger tydeligvis alle hjelp, for slik det er nå er det ingen av dere som har det bra. Dere må gjøre noe med det. Vil ikke far så må du gjøre det du kan, ev. også koble inn bv for å få foreldreveiledning. Men start med et slikt Cos-kurs og familievernkontoret, det kan være en god start. Anonymkode: 74c0c...fbb Vi begge har tatt cos kurs Anonymkode: 232f9...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå