Gå til innhold

Botoxbehandling i lysken mot svette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med svette i lysken og i rumpesprekken. Er det noen som har tatt botoxbehandling for det? Kan jeg få henvisning av legen, eller må jeg gjøre det privat? 

Anonymkode: 214b4...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet med litt svette der? 

Anonymkode: c8d92...bb3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva er problemet med litt svette der? 

Det er sjenerende. Trusen blir våt og det blir dugg på stolene etter jeg sitter på dem. Og det stinker fra rumpa mi. Vil ikke ha det sånn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er sjenerende. Trusen blir våt og det blir dugg på stolene etter jeg sitter på dem. Og det stinker fra rumpa mi. Vil ikke ha det sånn. 

Snakk med legen om det er ekstremt, men det høres normalt ut. En daglig vask (og etter trening) med rent vann, ren truse hver dag, naturmaterialer og løstsittende truser ig bukser løser det for de fleste.

Skrevet

Jeg har hyperhidrose og har samme problem (bare over hele kroppen). Jeg gikk til fastlegen, ble henvist til hudlege, og nå skal jeg sette botox under armene for andre gang. 

Og tro meg. Det er et problem å svette så mye. Det påvirker hele det sosiale livet ditt. Det er ikke kult når det ser ut som du har pissa på deg etter en ti minutters gåtur. 

Be fastlegen din henvise deg til hudlege og ta det derfra. Det er også en gruppe på facebook men flere nordmenn som har hyperhidrose. :)

Anonymkode: 8057a...b6b

• 3 måneder senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.1.2022 den 0.14):

Jeg har hyperhidrose og har samme problem (bare over hele kroppen). Jeg gikk til fastlegen, ble henvist til hudlege, og nå skal jeg sette botox under armene for andre gang. 

Og tro meg. Det er et problem å svette så mye. Det påvirker hele det sosiale livet ditt. Det er ikke kult når det ser ut som du har pissa på deg etter en ti minutters gåtur. 

Be fastlegen din henvise deg til hudlege og ta det derfra. Det er også en gruppe på facebook men flere nordmenn som har hyperhidrose. :)

Anonymkode: 8057a...b6b

Får du dekket dette av staten?

Hvorfor valgte de ikke operasjon? Botox varer jo bare 4-5 måneder.

Takk for svar

Anonymkode: 81c95...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...