Gå til innhold

Tap av smak/lukt omikron

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test mandag kveld. Er ganske syk, som influensa, men er på bedringens vei... trodde jeg. Det som forundrer meg nå er at jeg i går, på dag 4, brått mistet smakssansen. I dag er også luktesansen borte. Lukter eller smaker absolutt ingen ting. Trodde dette var et uvanlig symptom på omikron...

Så hva er deres erfaringer? Mistet dere smak og luktesans med omikron? Hvor lenge?

Anonymkode: d6305...3cc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425869-tap-av-smaklukt-omikron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Omikron er uten tap av lukt og smak. Ville satset på Delta. 

Anonymkode: 6e614...905

Det er ikke delta. Er barna mine som har smittet meg. De hadde delta i november og omikron nå. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Fikk positiv test mandag kveld. Er ganske syk, som influensa, men er på bedringens vei... trodde jeg. Det som forundrer meg nå er at jeg i går, på dag 4, brått mistet smakssansen. I dag er også luktesansen borte. Lukter eller smaker absolutt ingen ting. Trodde dette var et uvanlig symptom på omikron...

Så hva er deres erfaringer? Mistet dere smak og luktesans med omikron? Hvor lenge?

Det er typisk for dag 4. Min luktesans kommer og går. Har omikron. 

Anonymkode: cbdc0...4ad

Vi har omicron , siden det er det som går her. Og det ene barnet har mistet luktesansen helt. Heller ikke særlig tett i nesa, så er ikke pga av det. Så tydelig at dette kan oppstå med Omicron også. Trodde heller ikke dette. 

Anonymkode: ccc2d...1c8

Annonse

• Opprett ny...