Gå til innhold

Dirty dancing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes bare den filmen er så fin. Så den i kveld igjen. Og liker slutten. Hva synes dere? 

Anonymkode: 20b82...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker den😍

Skrevet

Nobody puts baby in a corner❤

Anonymkode: 75549...aa1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nobody puts baby in a corner❤

Anonymkode: 75549...aa1

Jeg har aldri skjønt hvorfor den strofen er blitt den mest populære ved filmen. Det er jo så mange romantiske scener. Den scenen har jo ikke så mye å si for filmen.

Anonymkode: 76be0...5b8

Skrevet

Jeg var ca 12 første gang jeg så den, og da synes jeg det var så trist at det ikke ble en happy ever after slutt. Når jeg ble eldre skjønte jeg at ikke alle forhold er ment for å vare evig, uten at de er mindre lærerike av den grunn. 

Tror mange av oss var tiltrukket av kjekke, men ikke supersmarte fyrer som ung. Glad jeg ikke ble gift med en av dem 😅

Anonymkode: 9890f...f73

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har aldri skjønt hvorfor den strofen er blitt den mest populære ved filmen. Det er jo så mange romantiske scener. Den scenen har jo ikke så mye å si for filmen.

Anonymkode: 76be0...5b8

Den setningen er jo essensen av filmen. Baby har jo hele livet blitt satt i et hjørne og med dansen så ble hun frigjort .

Skrevet

Kjedelig

Anonymkode: 7e8cc...b0b

Skrevet

Kjedelig

Anonymkode: 7e8cc...b0b

Skrevet

Veldig veldig suppekjedelig

Anonymkode: 6791d...678

Skrevet

Likte den da jeg var ung. Nå ser jeg at den er kjedelig. Akkurat som tre nøtter til askepott, jul i Skomakergata og die hard

Anonymkode: c38f2...ee2

Skrevet

Ren nostalgi :)

Har ikke sett den på mange år nå da og lurte på om jeg skulle se den med jentene mine på 13 og 14 år, lurer på om dagens ungdommer liker den

Anonymkode: 71998...d87

Skrevet

Eeelsker den!! 🥰

Anonymkode: 2ad12...7e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.1.2022 den 1.10):

Synes bare den filmen er så fin. Så den i kveld igjen. Og liker slutten. Hva synes dere? 

Anonymkode: 20b82...131

Tja, for klissete for min smak. Er mer fan av Star Wars, The Shining og Predator etc. Ingen putter meg heller i et hjørnet av den grunn. 

Skrevet

Den er så fin. Fine folk, fin musikk og syltynn historie. 

Skrevet

Har ikkje sett filmen på over 20 år, og vil helst unngå å besudle minnet. Hadde den på VHS med finsk undertekst, sleit vel ut tapen.

Skrevet

Like fin fremdeles :)

Anonymkode: 7d522...cd2

Skrevet

Nydelig 😍😍 Klassiker 🥰

Anonymkode: 620ca...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...