Gå til innhold

Bruker dere Smittestopp-appen?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt den siste utgaven av Smittestopp siden den kom (den første utgaven lastet jeg ikke ned). Har et samfunnskritisk yrke som krever en del reising (med fly, tog og buss), og kontakt med ganske mange mennesker i løpet av arbeidsdagen. Allikevel har jeg kun én gang fått melding om at jeg har vært nærkontakt. Bor i Oslo, og har sluppet unna viruset så langt, men nå er det vel bare et spørsmål om tid. Bruker dere appen?

Anonymkode: 15bd2...48f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425856-bruker-dere-smittestopp-appen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, den bruker jeg ikke. Jeg har en del nærkontakter på jobb, men de er " under kontroll"/ faste pasienter og kolleger i helsevesenet. På grunn av jobben har jeg omtrent ingen andre nærkontakter enn familien utenfor arbeid, så jeg føler jeg har oversikt. 

Anonymkode: c753b...1da

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hadde den første, men den tappet telefonen for batteri, og etter det har jeg ikke lastet ned

Anonymkode: cc9ee...c24

Samme her. Første utgaven var jo helt ubrukelig. 

Anonymkode: 99b58...60f

Anonym bruker skrev (På 1/22/2022 den 7.42):

Nei. Den suger ut alt av batteri på nulltid. Det går ikke. 

Anonymkode: 0b637...b0e

Det var kun første versjon og det fikset de ganske raskt. Uansett er det en annen app nå.

Og ja jeg har den.

Anonymkode: 3ac69...608

Nope. Har flere skolebarn, så nok mas fra diverse apper med varsler ørten ganger om dagen. Har heller ikke så god telefon, så jeg måtte slette alle spillapper for at ikke telefonen skulle henge seg opp hele tiden. Jeg omgås ingen bortsett fra mann og barn, så føler ikke at jeg har behov for å vite om jeg har hatt nærkontakt med smittet - jeg får jo vite hvis mann eller barn er det, uten noen som helst app.

Anonymkode: 9634b...0d5

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det var kun første versjon og det fikset de ganske raskt. Uansett er det en annen app nå.

Og ja jeg har den.

Anonymkode: 3ac69...608

Vil uansett ikke ha den. Det er mer enn nok mas fra før.

Anonymkode: 0b637...b0e

Annonse

• Opprett ny...