Gå til innhold

Hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hormonspiral. Den har gjort at jeg ikke lenger ligger rett ut flere dager per måned med intense mensensmerter og kraftige blødninger. I tillegg har den fått kvisene til å forsvinne helt. Jeg er 40 år. 

Men! Den har også tatt all sexlysten fra meg. 

Jeg lurer litt på hva som er best, å slite slik jeg gjør uten spiral, med smerter og alt. Eller slippe det, men å ha null sexlyst.

Hva ville dere valgt? 

Anonymkode: c38e2...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er singel er det bare å beholde spiralen. Har du en partner, ville jeg snakket med denne om det først, og så tatt avgjørelse etter det

Anonymkode: 59485...14d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du er singel er det bare å beholde spiralen. Har du en partner, ville jeg snakket med denne om det først, og så tatt avgjørelse etter det

Jeg er gift. Jeg nekter jo ikke sex, men stiller opp når han får lyst. Det gjør meg jo ingenting å stille opp. Men jeg har liksom null initiativ til det og hadde han ikke tatt initiativ, så hadde vi hatt null sex. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er gift. Jeg nekter jo ikke sex, men stiller opp når han får lyst. Det gjør meg jo ingenting å stille opp. Men jeg har liksom null initiativ til det og hadde han ikke tatt initiativ, så hadde vi hatt null sex. 

Da ville jeg snakket med han om det og hørt hva han tenker. 

Skrevet

Bra at du stiller opp, og ikke nekter mannen din sex, det betyr jo at du er glad i ham. Hadde du nektet, hadde det gått utover ekteskapet. Bare synd at du ikke får så mye ut av det selv. 

Anonymkode: 0cb9c...172

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Bra at du stiller opp, og ikke nekter mannen din sex, det betyr jo at du er glad i ham. Hadde du nektet, hadde det gått utover ekteskapet. Bare synd at du ikke får så mye ut av det selv. 

Ja, jeg er jo veldig glad i ham, og vet hvor mye sex betyr for ham. Jeg har snakket med ham om dette, og han ser jo hvor mye bedre jeg har det fysisk når jeg slipper mensen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Herregud…

Anonymkode: dd78c...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...