Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Jeg har hormonspiral. Den har gjort at jeg ikke lenger ligger rett ut flere dager per måned med intense mensensmerter og kraftige blødninger. I tillegg har den fått kvisene til å forsvinne helt. Jeg er 40 år. Men! Den har også tatt all sexlysten fra meg. Jeg lurer litt på hva som er best, å slite slik jeg gjør uten spiral, med smerter og alt. Eller slippe det, men å ha null sexlyst. Hva ville dere valgt? Anonymkode: c38e2...adf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Hvis du er singel er det bare å beholde spiralen. Har du en partner, ville jeg snakket med denne om det først, og så tatt avgjørelse etter det Anonymkode: 59485...14d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er singel er det bare å beholde spiralen. Har du en partner, ville jeg snakket med denne om det først, og så tatt avgjørelse etter det Anonymkode: 59485...14d Jeg er gift. Jeg nekter jo ikke sex, men stiller opp når han får lyst. Det gjør meg jo ingenting å stille opp. Men jeg har liksom null initiativ til det og hadde han ikke tatt initiativ, så hadde vi hatt null sex. Anonymkode: c38e2...adf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er gift. Jeg nekter jo ikke sex, men stiller opp når han får lyst. Det gjør meg jo ingenting å stille opp. Men jeg har liksom null initiativ til det og hadde han ikke tatt initiativ, så hadde vi hatt null sex. Anonymkode: c38e2...adf Da ville jeg snakket med han om det og hørt hva han tenker. Anonymkode: 59485...14d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Bra at du stiller opp, og ikke nekter mannen din sex, det betyr jo at du er glad i ham. Hadde du nektet, hadde det gått utover ekteskapet. Bare synd at du ikke får så mye ut av det selv. Anonymkode: 0cb9c...172
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Bra at du stiller opp, og ikke nekter mannen din sex, det betyr jo at du er glad i ham. Hadde du nektet, hadde det gått utover ekteskapet. Bare synd at du ikke får så mye ut av det selv. Anonymkode: 0cb9c...172 Ja, jeg er jo veldig glad i ham, og vet hvor mye sex betyr for ham. Jeg har snakket med ham om dette, og han ser jo hvor mye bedre jeg har det fysisk når jeg slipper mensen. Anonymkode: c38e2...adf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Bra at du stiller opp, og ikke nekter mannen din sex, det betyr jo at du er glad i ham. Hadde du nektet, hadde det gått utover ekteskapet. Bare synd at du ikke får så mye ut av det selv. Anonymkode: 0cb9c...172 Herregud… Anonymkode: dd78c...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå