Gå til innhold

Da var det helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kjekke planer? 🥳

Anonymkode: 0779b...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndballkamper med ungene, middag og vin med ei venninne, skitur med mannen og rydding i klesskapet 😊

Skrevet

Overnattingsbesøk av et tantebarn. Pizza ikveld med guttene mine.

Anonymkode: 9e6a4...334

Skrevet

Idag har jeg en velfortjent kosekveld helt alene å det er helt fantastisk! Skal kose meg med godteri,film,god mat og drikke :D Kjæresten min ville egentlig at jeg skulle komme til han idag,men har desperat behov for litt alenetid nå når jeg har barnefri. Blir kjærestehelg imorgen så det blir jo koselig ❤️

Anonymkode: 77cda...ee2

Skrevet

Koronaisolasjon på femte dagen med to barn som nesten dreper hverandre. Gode forslag til hygge?

Anonymkode: 11266...abf

Skrevet

Trene med barnet i morgen, se på prøvespill til kretslaget på søndag. Ellers gå tir og spise god mat med barna

Anonymkode: 249ec...ddb

Skrevet

Drikke meg full

Anonymkode: 5b383...c96

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Koronaisolasjon på femte dagen med to barn som nesten dreper hverandre. Gode forslag til hygge?

Anonymkode: 11266...abf

Samme her. Bare at de er fire 😅 Vi er begynt på uke 2 i karantene/isolasjon. Så testet en til positiv i dag. 2 nye uker for resten av oss... De/vi blir smittet så himla tregt. De fleste andre jeg kjenner smittes hele familier på et par dager bare. 

Anonymkode: 9515f...170

Skrevet

Det skulle bli en rolig helg med bursdag for eldste. Ikke noe selskap siden hu er syk og ungene ikke vil ha noe besøk siden det er corona. Minsta hadde bursdag her omdagen, hun ville heller ikke ha noen på besøk. 
Men så fikk eldste den bursdagsgaven fra legen sin; vi skal utrede deg for ME. Da raste verden hennes i grus. Hun er skikkelig dårlig, så egentlig kom det ikke som ett sjokk, men hun vet hvor dårlige folk kan bli av dette så verden falt helt i grus. 

Så dette blir nok en helg med mye snørr og tårer vil jeg tro. 

Anonymkode: 37b16...581

Skrevet

Tre av familiens seks medlemmer er syke, inkludert meg. Så jeg håper mannen tar de resterende friske med ut på en tur i skogen. Ellers er alt lavterskel denne helga.

Anonymkode: b1ac9...ab0

Skrevet

Bursdagsfeiring for mellomste. Det blir hyggelig. ☺️

Anonymkode: 4b42b...9d7

Skrevet

Lite planer. Nyte å ha fri og pleie vaksinebivirkningene mine. 

Anonymkode: 7203e...67e

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Håndballkamper med ungene, middag og vin med ei venninne, skitur med mannen og rydding i klesskapet 😊

Misunnelig på skitur! Mulig jeg har misforstått, men har fått for meg at du bor i Osloområdet. Her jeg bor er det håpløst å få til skitur. Forslag til noen steder på sentrale Østlandet vi kan kjøre hvor det er skiforhold nå? 

Anonymkode: 99fa9...39c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Misunnelig på skitur! Mulig jeg har misforstått, men har fått for meg at du bor i Osloområdet. Her jeg bor er det håpløst å få til skitur. Forslag til noen steder på sentrale Østlandet vi kan kjøre hvor det er skiforhold nå? 

Er skiløyper på hurumskogen

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er skiløyper på hurumskogen

Takk! Ikke bare isete forhold? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Vi tenkte på Lillomarka . Er det for dårlige forhold så tar vi en tur på beina😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Vi tenkte på Lillomarka . Er det for dårlige forhold så tar vi en tur på beina😊

Gikk tur i dag (Oslo). Skiløyper er der, men det er bare isete og skummelt. Vi måtte ha brodder alle mann der vi fikk til fots. 

Skrevet

Gikk tur i dag (Oslo). Skiløyper er der, men det er bare isete og skummelt. Vi måtte ha brodder alle mann der vi fikk til fots. 

Ah! Da får vi se! Jaja.. en eller annen tur blir det. Må komme oss ut på tur😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Ah! Da får vi se! Jaja.. en eller annen tur blir det. Må komme oss ut på tur😊

Ja. Deilig å komme seg ut. Med brodder er alt ganske så trygt 😊 

Skrevet

Ja. Deilig å komme seg ut. Med brodder er alt ganske så trygt 😊 

Da blir det i så fall brodder, kaffe på termos og en ekstra god matpakke 😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Da blir det i så fall brodder, kaffe på termos og en ekstra god matpakke 😊

God tur. Vi tenker det samme ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Takk! Ikke bare isete forhold? 

Sist jeg sjekket på Facebook hadde de skrapt opp og laget nye løyper. Hvis ikke er det bare å slenge på litt klister

Skrevet

Finne en måte å greie å komme meg gjennom helgen.

Anonymkode: cb2bf...0b9

Skrevet

Jeg er ferdig med isolasjon, minstemann er i isolasjon og eldste er i ny karantene. Vi prøver å fokusere på det bra, i morgen skal vi lage pizza og kose oss. Vi pusler og tegner og male rog leker og spiller, prøver å holde humøret oppe. Håper gcer dag eldste blir smittet også, sånn at vi blir ferdig med galskapen 😅

Anonymkode: c788d...96f

Skrevet

I kveld: Popcorn og film

I morra: Middagen vi skulle i er avlyst pga sykdom, så det blir sove lenge, gjøre en haug med nyttige ting og biff og rødvin på kvelden.

Søndag: tja...sove lenge, og så får vi se. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...