Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi dro i dag, og nå ringer far og har testet positivt. Jeg har tre vaksinedoser og skal ikke i karantene, men barnet må jo i karantene. Vi bor på hotell, og skulle egentlig flydd hjem på søndag. Hva gjør vi? 

Anonymkode: 069bc...f08

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi dro i dag, og nå ringer far og har testet positivt. Jeg har tre vaksinedoser og skal ikke i karantene, men barnet må jo i karantene. Vi bor på hotell, og skulle egentlig flydd hjem på søndag. Hva gjør vi? 

Dere ringer koronatelefonen i den kommunen dere er i og spør om råd ut fra de retningslinjene kommunen har.

Anonymkode: 93875...810

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Dere ringer koronatelefonen i den kommunen dere er i og spør om råd ut fra de retningslinjene kommunen har.

Anonymkode: 93875...810

Takk, vi prøver det! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk, vi prøver det! 

Eh, det går ikke an å ringe noen, åpent kun mellom 9-15 mandag til fredag. Jeg må bare høre med hotellet vi bor på, tror jeg, de må jo ha noen retningslinjer for karantene og isolasjon. 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Eh, det går ikke an å ringe noen, åpent kun mellom 9-15 mandag til fredag. Jeg må bare høre med hotellet vi bor på, tror jeg, de må jo ha noen retningslinjer for karantene og isolasjon. 

De retningslinjene finner du på nettet når du googler rett kommune.

Anonymkode: 3d413...a88

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Da ringer du den nasjonale koronatelefonen 

Anonymkode: 02c4a...904

Annonse

• Opprett ny...