Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Har en kjøttdeig med siste forbruksdag i dag, skal brukes i morgen. Hive den i frysen til i morgen, steke den opp nå og bevare i kjøleskap eller ta sjansen på å la den ligge i kjøleskapet. Hva ville du gjort? Anonymkode: d5af1...dc7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Steke den i dag eller i morgen. Hive i fryseren blir bare styr. Har brukt kjøttdeig over dato flere ganger. Har kaldt kjøleskap. Anonymkode: b6026...8f9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Den holder seg til imorra. Storfekjøtt holder seg flere dager over siste forbruksdag. Men hadde det vært meg så ahdde jeg slengt den i frysen, jeg henger meg veldig opp i datoen så jeg hadde sitti og lurt på om den var god eller ei hele måltidet. Jeg vet den er grei, hadde lukta på den først, jeg vet storfekjøtt holder seg mye lengre enn datoen tilsier, men uansett så vet jeg at jeg hadde lurt på dette. Anonymkode: 56e20...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå